23 iul. 2009

Soare la pachet

Zilele astea n-am voie sa stau la soare, dar mie imi place pielea mea bronzata si aurie, asa ca singura solutie care mi-a ramas e aplicarea unui autobronzant.

Intrucat eu trebuie sa fiu cu mot in frunte, nu puteam sa risc sa ma mazgalesc de la vreun autobronzant obisnuit, asa ca m-am dus la cel mai dragut salon specializat din buricul targului. Adica la Chocolat, unde mergeam iernile , cand soarele din Bucuresti era plecat in vacanta.

Intre timp am aflat si ca au un sistem foarte bun de aplicare a unui autobronzant special, de cea mai buna calitate, care nu lasa urme pe haine si nici nu miroase urat. Asa ca am profitat de sedinta foto pentru Click! si am mers la fete.


Ca de obicei, atmosfera de la salon era senzationala, asa ca m-am bucurat de sucuri proaspete, apa plata si intimitatea de care aveam nevoie pentru a face pozele. Materialul pentru care am pozat va aparea in aceasta duminica, in Click! .

Pe scurt, m-am colorat frumos si natural intr-un auriu discret, pielea mea miroase a ulei de migdale si am pentru acasa aceeasi substanta profesionala sub forma unui spray . Oricum, aplicarea de la salon nu se compara cu aplicarea din spray, asa ca o sa mai merg la fete ca sa imi intretin culoarea pielii si o sa folosesc sprayul doar pentru mici retusuri .


Sigur, as fi preferat sa am pielea bronzata natural, eventual de-a lungul unei vacante relaxante la malul vreunei mari, dar din pacate momentan nu e posibil, asa ca asta e "the next best thing"...

7 comentarii:

Tigrutza spunea...

Uuu, good idea.
Sa ne tii la curent cum evolueaza, eu mi-am facut bronz organic la Keiko si s-a luat oribil, in pete f urate si vizibile.
Am ajuns sa ma dau cu scrub in fiecare seara, doar sa treaca mai repede..

Cori spunea...

Din fericire pentru mine, culoarea s-a luat uniform si gradual, astfel ca tranzitia de la pielea colorata la culoarea mea naturala s-a facut natural si frumos.

Bref, recomand cu toata increderea!

Anonim spunea...

buna cori! cand mai am timp iti citesc iti citesc blogul si uite ca acum m-ai lovit unde ma doare:D
as vrea sa incerc si eu bronzul organic, insa am auzit pareri contradictorii. unii ca tigrutza spun ca se ia cu pete altii ca e foarte ok.
tu ai zis ca la tine s-a luat uniform si gradual, esti sincera sau e pt reclama?:D sper sa nu fiu prea directa insa ma tenteaza foarte tare sa incerc bronzul organic insa nu as vrea sa arat ca un dalmatian dupa :D
app, culoarea obtinuta cam dupa cate zile de plaja ai fi avut-o ? ms

Cori spunea...

Buna andreea,

culoarea s-a luat uniform, fara pete. Nu m-as aventura sa numesc ingredientele care coloreaza pielea "organice", dar probabil ca sunt ceva mai sanatoase decat mersul la solar.

Solutia prezentata de mine este recomandata pentru ocazii speciale, daca vrei sa faci din asta un obicei nu cred ca e cea mai buna idee. Chiar si fetele de la salon iti vor spune ca nu e cea mai buna solutie, mai ales dpv financiar.

Referitor la intensitatea culorii...nu cred ca poate fi comparata cu bronzul natural, cel putin nu in cazul meu.

Roxanica spunea...

Cori , help pleeease. Am nevoie urgent de un tratament de autobronzare ptr o petrecere in weekend. Am sunat la nr de pe http://www.chocolatesalon.ro/ si nu au decat solar normal. Spune mi te rog,unde ai facut tu tratamentul... am o rochie alba superba :P

Cori spunea...

Eu am mers la chocolat, pe vremea aia era in Romana. Acum am inteles ca s-a mutat in Dorobanti. Daca nu mai au masinaria fantastica, eu am cumparat un spray pentru acasa care face exact acelasi lucru.

Este intact si a costat 80 ron, adica tot cat o aplicare profi. E acelasi produs. Ai nevoie de o prietena care sa te ajute cu aplicarea si probabil ca e cam acelasi lucru.

Esti sigura ca la salonul din dorobanti nu mai au varianta de airbrush?

Roxanica spunea...

Sigur nu mai aveau in Dorobanti, am intrebat.
Insa am fost ieri dimineata aici : http://www.chicsalon.ro/bronzare_cu_dha.html si a iesit suuuper. Pistolul cu care impusca e ca un feon, usuca in acelasi timp, sunt extrem de incantata de rezultat.