6 iul. 2009

Restaurant La Gondola sau cum sa iti bati joc

Aseara, ca in fiecare duminica, de altfel, am iesit la masa in oras. Incercam de fiecare data sa alegem locuri frumoase, unde sa petrecem timp cu prietenii si sa ne simtim bine. Eu cu fetele stiam de terasa restaurantului "La Gondola" ca e frumoasa. Ceea ce si e. Peisajul e minunat, e liniste, pe lac se vad rate cu bobocei mici, nu se aud masinile care trec pe soseaua Nordului si e multa verdeata. Pe scurt, locul e minunat pentru o terasa.



Asa ca ne-am strans cativa prieteni si speram sa mancam ceva lejer si sa ne simtim bine. Trec peste faptul ca mancarea era mediocra. Nici buna, nici rea, exact genul de chestie care e facuta sa "umple matele " fara sa creeze vreo senzatie speciala. Bine ca a fost comestibila, se putea si mai rau.

Insa motivul pentru care scriu acum este servirea de la aceasta carciuma. Execrabila, chelnerii parca sunt morti, dureaza cate 20 de minute orice lucru pe care il ceri, la care se adauga cele 40 de minute cat am asteptat dupa nota de plata. Ne-au adus cateva feluri de mancare pe care nu le-am cerut, nu ne-au adus unele pe care le-am cerut si tot asa. Bref, e prima data cand nu am lasat spaga la masa.

Imi pare rau ca un loc atat de frumos si cu un potential urias pierde puncte din cauza serviciilor extrem de proaste.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Un alt loc superb, dar care pierde la capitolul servicii este Fattoria (tot in Herastrau), poate nu la fel de frumos ca La Gondola, dar destul cat sa te incante sa bei o cafea la loc cu verdeata.
Aici, comanda ti se ia dupa vreo 20 de minute (pardon, rectific... se aduc meniurile dupa vreo 20 de minute), mancarea e la fel de mediocra, chelnerii (desi sunt multi) te ignora si se strang in cuiburi de cate 4-5, de unde observa...nimic iar la final poti avea surpriza sa nu ti se aduca restul. Deloc. Iar cand intr-un final ti se aduce, poti constata ca si l-au rotunjit deja. Zero bascis, adio Fattoria. Pacat de loc.