25 nov. 2008

Votez?

De ceva vreme incoace m-a pocnit epidemia de democratie. Situatiune in care am inceput sa ma interesez - timid la inceput- despre exercitiul democratic. Adicatelea votului. M-a pus pe ganduri , acum cateva luni, iubitul meu care mi-a spus cat de important e pentru el sa voteze. Raspunsul meu a venit sec: Pe cine dracu' sa votez??

A mai trecut ceva timp si am mai gandit putin. Pe cine sa votez? Ce criterii sa iau in calcul? Cum sa votez? Si mai ales, de ce?
Nu-mi fac iluzii sa sper ca votul meu va schimba lumea. Dar am ajuns sa simt nevoia sa ma implic. Intrucat la nivel macro simpla mea prezenta conteaza prea putin, pot doar sa sper ca , undeva in Univers, la un moment dat o sa ma bucur ca am decis sa incep sa votez.



Asa ca duminica ma duc si la mall si cu gagicile la barfa, stau cu boyfriend la o picatura de dragoste dar ma duc si sa votez. Chiar daca sectia de votare e departe de mine, o sa merg. Pentru ca nu pot sa sper la nesfarsit ca lucrurile se vor schimba de la sine si m-am saturat sa decida pentru mine toti cei care inghit pomeni electorale la punga de un leu.

Un comentariu:

Corina spunea...

Buna atitudine! Si foarte fain ca ai si scris despre asta. Sper sa fie si candidati oarecum decenti la tine in colegiu, daca nu vezi tu in functie de partid, samd.