25 nov. 2008

Nu merg cu metroul, dar as putea incepe sa o fac

Azi am inteles ca as putea incepe sa merg cu metroul. Recunosc, sunt o persoana comoda si am senzatia ca masina imi ofera tot confortul. Dar am simtit ca metroul poate fi, uneori, o solutie mai buna.

Azi, Alstom Transport Romania a prezentat varianta modernizata a vagoanelor vechi de metrou. In afara faptului ca am apreciat designul refacut al cabinei conductorului, mi s-a parut foarte draguta si varianta propusa pentru interiorul vagoanelor: gri, alb si oranj, cu o lumina placuta, spatiul impartit oarecum ergonomic. Dar mai ales designul ales pentru frontul cabinei - farurile sunt de la trenul de mare viteza TGV, un alt proiect de succes al companiei Alstom Transport.



Spun oarecum pentru ca aglomeratia din metrou este deja cunoscuta, dar au venit cu ideea de a pune bare de sustinere cu 3 maini curente (am aflat de curand ca asa se numesc LOL) pentru a nu face skanderberg ori de cate ori vrei sa te tii de bara.



Am vazut si cum arata cabina de conducere, m-am distrat ca in esenta un metrou se conduce cu cateva joystickuri.


Buun, si de ce spun ca uneori e mai bine cu metroul? Pentru ca mai nou poti merge cu metroul de la o autostrada la alta (bine, nu chiar direct) ceea ce te scuteste de 1.5 ore minunate petrecute in trafic. Plus ca azi am aflat ca eu cu masina am facut de la Obor la Industriilor aproape 45 de minute, in timp ce o prietena din presa a facut 15 minute pe aceeasi distanta, dar cu metroul.

Bref, am inceput sa inteleg ca nu m-a facut mama in masina si sa ma obisnuiesc cu ideea ca metroul poate fi extrem de util, mai ales cand arata frumos.

foto: Mircea Maieru, www.expus.ro

Un comentariu:

Ioana Suciu spunea...

Cori , iti sta super costumul asta si culoarea ! te salut din sibiu !Ioana