30 nov. 2008

in a mellow trip

Am obosit, asa ca fac ce stiu cel mai bine. Stau putin in umbra, ma adun, ma gandesc la ceva , ma regasesc sau macar incerc sa o fac.

Good bye, dear friend... fade away slowly, in a mellow trip....

Un comentariu:

alesia spunea...

Buna, ma numesc Mihaela Haidau, sunt din Bacau si am o sala de intretinere. As vrea sa ma consult cu tine intr-o problema , mai precis as vrea sa ma ajuti cu niste sfaturi legate de pilates. Si eu il iubesc si-l practic cu placere, dar mi-ar placea sa discut cu tine mai multe.De exemplu, mai putea ajuta sa predau pilates pentru gravide ?In orasul asta nu exista nimic pentru ele.In timpul sarcinii am facut cu greu rost de o caseta cu un program de acum 20 de ani, oribil, si-l faceam mereu pe acela...Ma gandesc ca poate ai vrea sa te implici in sala mea si sa fie un fel de proiect de-al tau de extindere a pilates-ului in Romania...Ce zici?Iti las un nr de telefon-0741029955, si adresa mea de mail mihaelafarcas27@yahoo.com si te rog, daca vrei, sa-mi dai adresa ta de mail, poate am putea tine legatura. multumesc, o seara buna!