29 nov. 2008

Seara cu gagicile

Azi am facut seara de gagici. Onor Mirunela, care a gatit dumnezeieste si a si ales cel mai potrivit vin pentru treaba asta. Intre tarte cu ceapa sau legume cu camembert si 2-3 pahare de shiraz, am decretat urmatoarele:

- femeile proaste sunt in general mai proaste decat barbatii prosti
- e minunat sa traiesti langa un om de care te indragostesti over and over, mentinand aprinsa totusi flacara ratiunii
- tzoapele vor continua sa reziste, precum gandacii de bucatarie. Prostul gust din pacate va dainui odata cu nefericite exemplare
-maine mergem sa ne dam cu votul
- e foarte cool sa ne petrecem timp intre fete, asa cum e foarte cool sa petrecem timp cu barbatii de langa noi. Nu inseamna nici sa stam bot in bot toata ziua, nici sa ne vedem din joi in Paste cu titlu de socializare in cuplu
- rolul barbatului in cuplu e sa asigure macar jumatate din venituri, asa cum treaba noastra e sa asiguram macar jumatate din liniste si bucurie, conserve de toamna si mancare. Tot ei tre sa se asigure ca lucrurile functioneaza normal in casa , aici referindu-ne la calculator, conexiunea la internet si cuptorul cu microunde.
- am stabilit datele confectionarii casutzelor de turta dulce si ne-am delectat cu un tiramisu home-made.

Acestea fiind zise, am multumit cerului ca prietenele mele sunt intregi la cap si vesele, ca sunt impacate cu realitatea si ca uneori reusesc sa fie fericite.

Ceea ce le doresc tuturor, cu aceasta ocazie.

Niciun comentariu: