26 oct. 2008

Fetele de la sala

Cu ocazia celui de-al patrulea numar din revista Miss Sport, Cristina si Ancuta au pregatit primul lor DVD de antrenament.
Dupa cele 3 DVD-uri cu exercitii Pilates, a venit timpul ca fetele sa prezinte exercitii de Step aerobic si TaeBo.



Eu am fost in postura de executant, am invatat de la Ancuta tehnicile pentru brate din TaeBo si de la Cristina cateva exercitii de step aerobic. Si mi-a placut atat de mult incat marti seara ma infiintez la ora de taebo si sambata la step. Am facut ditamai febra musculara, a fost o surpriza pentru mine sa vad cat de repede reactioneaza corpul meu la tipuri noi de exercitii.

Bravo, fetelor!

2 comentarii:

anonima spunea...

platinu are legatura cu ce ai postat, insa ti as fii recunoscatoare daca mi ai raspunde .
deci...permite mi sa te citez : " cum am slabit - dimineata omleta dupa care sala ( cardio si tras de fiare), dupa care peste si salata, acest proces l ai tinut timp de 4 luni " si aici ma opresc .
intrebari relevante pt mine:
1. ce ai facut in zilele delicate , pt ca eu deabia ma misc la job;
2.cate ore de sala si zilnic ai facut?
3. acelasi meniu zi de zi ai avut ..pt ca oua = ficatul terminat;
iti multumesc anticipat acum pisi...si sa stii ca sunt mereu cu ochii pe tine.poop!

Cori spunea...

Meniul creat pentru mine de-a lungul procesului meu de slabire a fost unul personalizat, conceput in urma analizelor medicale si tinand cont ca eu am avut la dispozitie timp si energie pentru antrenamente, plus suplimente nutritive de cea mai buna calitate.

1. Daca prin "zilele delicate" te referi la perioada ciclului menstrual, nu am avut prea mari probleme niciodata in acea perioada. Daca ai dureri atat de mari trebuie sa mergi la medicul tau ginecolog si sa investighezi cauza durerii.

2. Faceam cam 45 de minute de antrenamente cu greutati, in forta si 20-30 de minute de cardio, nu in fiecare zi.

3. Nu, nu cred ca trebuie sa mananci acelasi lucru zilnic. Pe www.getfit.ro/forum , la sectiunea jurnale personale este meniul pe care l-am tinut in diverse perioade. Dar un regim si un program de antrenament trebuie sa fie personalizat, nicidecum copiat ca atare.

Spor la treaba!