28 sept. 2008

The Ex's girl

Azi am ras cu lacrimi citind blogul actualei fostului. Si am descoperit ca mi-e simpatica fata asta al carei blog il citeam regulat , uneori cu reala placere, pana sa devina actuala fostului.

Chestiune de orgoliu, altminteri nu as avea nimic cu biata fata. Si in timp ce radeam copios mi-am adus aminte de zilele in care as fi strans-o de gat cu o reala placere, laolalta cu omul care ma ranise. Asa cum mai reflectam eu mai demult (a la Carrie Bradshaw) chiar nu facusem nimic sa cauzez povestea asta? Ei, ba bine ca nu. Subliniez, ba bine ca nu. Intotdeauna povestea cu vina e impartita in doua. As zice, citandu-l pe Jacques Salome, ca e impartita fix jumatate-jumatate.



Si iata cum , citindu-mi istoricul de la Safari, constat ca o citesc pe miss zilnic. Cat de mare sa fie ironia Universului? A inceput ca o dorinta bolnava sa ii scrutez fericirea alaturi de cel care pe mine ma facuse cea mai nefericita femeie din lume. Si am constatat ca alaturi de ea devenise un barbat perfect agreabil, lucru pe care eu nu reusisem sa il scot la iveala. Si atunci e vina lui, sau esecul meu ca femeie? Daca pe ea o facea fericita si pe mine nu, intr-un interval de timp in care numai o lobotomie putea sa il schimbe atat de dramatic, nu care cumva buba era a mea?

Am descoperit si ca miss are toate defectele din lume: e frumoasa, e creativa, stie sa isi schimbe singura headerul de la blog, e feminina infinit mai mult decat voi indrazni eu sa sper vreodata, e cu vreo 10 cm mai inalta ca mine si cu 10 kile mai slaba...ce sa mai, crime de neiertat! Ah, si mai e si blonda! Auzi obraznicia naibii, femeia e si frumoasa si interesanta, to say the least.

Si iar cad pe ganduri...nu cumva eu reuseam sa transform acel barbat in animalul nesuferit care devenise? Nu cumva eu creasem prapastia dintre noi? Normal ca ne departaseram, doar o relatie nu e de-a gata (asta am aflat-o mai tarziu), o relatie se intretine, se creste, se potenteaza. Dar asta e alta poveste.

9 comentarii:

Serban spunea...

Nu foarte multi oameni au puterea de a se schimba intr`o relatie. Imagineaza`ti cum e sa incerci sa schimbi ceva(de obicei ceva major)fata de o persoana cu care te vezi zi de zi - e un chin tocmai datorita apropierii, poate nevoia de timp si spatiu personal este raspunsul.
Uneori mai e si problema de compatibilitate pur si simplu ... personalitati diferite, evolutii diferite, se ma intampla.
Ce e important: acum amandoi sunteti bine.

Sandra G spunea...

ce frumos gandit si scris, de-ar fi mai multe fete ca tine... :)

e poate un moment bun sa-ti zic ca jacques are un workshop de o zi la bucuresti despre despartiri si separari, pe 17 octombrie?

principiul e cum faci 'curatenie' la despartirile din urma pentru a nu cara 'balastul' fostei relatii, plus cum le gestionezi pe cele care vor mai urma astfel incat sa iesi cat mai intreg din ele.

ah, si eu ma ocup de traducere :)

te bagi? da-mi un semn pe mess sau mail (sandra.ghitescu at gmail.com) daca vrei mai multe info :)

Cori spunea...

Dear, stiu deja de seminar, dar din pacate nu sunt in tara in perioada respectiva.

Pup mult!

Gaelex spunea...

Lasa ca va scoate si cu ea aceleasi defecte pe care le avea si cu tine. Acum e perioada de inceput, cand totul merge bine si roz.
Lasa ca vine si momentul cand ajung la cine da cu aspiratorul, capacul lasat ridicat la WC si altele asemenea.

Unknown spunea...

salut.claudia ma cheama,am fost ieri la tine la sala si mi-ai zis sa-ti dau mail,dar mi-am dat seama ca nu am mail-ul tau :))
by the way foarte misto postul.

Cori spunea...

coristraining at gmail dot com

Unknown spunea...

hehe, e bine, vad ca ma comenteazi in continuare(se pare ca nu era doar o invidie de moment)... baiete, ma faci sa ma intreb cum ar fi sa-mi public memoriile...

PS: nu ridic NICIODATA capacul la WC pentru simplul motiv ca este mai civilizat sa ma asez.

Ela spunea...

Iti citesc de ceva timp blogul, desi nu am postat pana acum...dar chiar sunt curioasa de blogul la care faceai referire..Se poate spune? Daca nu, inteleg..

Cori spunea...

blogul este aliasealinta.blogspot.com , fata e cool si blogul aemenea.

Enjoy!