25 aug. 2008

Lista de recunostinta

Azi am trecut printr-o pasa extrem de proasta. Asa cum fac de obicei, mi se trimite cate un mesaj aka sut in fundul karmic , care sa ma remonteze.

Discut azi cu Nico si imi spune sa imi fac o lista cu lucrurile pentru care sunt reconsocatoare. Therefore, asta fac.

1. Sunt recunoscatoare ca sunt sanatoasa.
2. Sunt recunoscatoare ca am o casuta draguta, calda si confortabila, in care e racoare vara si cald iarna.
3. Sunt recunoscatoare pentru masinuta cea noua si draguta .
4. Sunt recunoscatoare ca parintii mei sunt alaturi de mine, chiar si cand ma sacaie.
5. Sunt recunoascatoare pentru prietenii minunati pe care ii am, in care am incredere si pe care ii iubesc.
6. Sunt recunoscatoare pentru ca am o afacere care imi place, care ma stimuleaza sa muncesc si pentru care am luptat mult.
7. Sunt recunoscatoare pentru barbatul minunat din viata mea, care ma face fericita din cand in cand, pe care il admir si il iubesc.
8. Sunt recunoscatoare pentru ultimii ani din viata mea, care -au facut sa fiu ceea ce sunt acum, pentru oamenii pe care i-am intalnit si de la care am invatat cate ceva.
9. Sunt recunoscatoare pentru cele 2 pisici care ma amuza cum se joaca si cum se ascund in geamantanele mele cand uit sa le despachetez.
10. Sunt recunoscatoare pentru cafelele la French Bakery si Mojito-urile de la Baraka, noaptea
11. Sunt recunoscatoare pentru cele doua Mac-uri la care lucrez, pentru aparatul foto care face poze frumoase si pentru gentile de laptop in care intra toate prostiile pamantului.
12. Sunt recunoscatoare ca am vazut Parisul, ca am fost la Zurich si ca am putut sa traiesc atat de frumos lunile astea
13. Sunt recunoscatoare ca sunt slaba si ca fac sport , ca asta e meseria mea si pentru ca imi place atat de mult sa o fac.
14. Sunt recunoscatoare pentru toate momentele de dragoste pe care le-am trait in ultimele luni, in care m-am simtit atat de speciala, de iubita si de apreciata.
15. Sunt recunoscatoare pentru CDurile cu melodii de dragoste pe care le am in masina.
16. Sunt recunoscatoare pentru ca am fost la Estudia si am avut ocazia sa cunosc atata oameni interesanti.
17. Sunt recunoscatoare ca pot sa fac ceea ce imi place, de cele mai multe ori.

He he, uite cate lucruri minunate traiesc, e senzational!

Un comentariu:

pysyka spunea...

pacat ca nu scrii mai des!

punctul 10.. total de acord, mai ales ca si FB si B sunt atat de aproape.. :D
cat despre 13.. as vrea sa pot sa spun la fel :-L