13 aug. 2008

Estudia

Am aflat multe despre mine in saptamanile astea doua la Sinaia. Ultimul lucru a fost despre energie. Despre cum sa-ti aduni energia, sa o tii strans si sa o impartasesti celorlalti. Totul cu un singur cuvant Yupiii!




Am retrait un moment minunat din viata mea, din mai, de pe vremea cand pluteam pe un norisor roz. L-am regasit azi, cand am pictat "My special Eureka moment". Cand mi-am adus aminte de fluturi in stomac, o rochie mov si un barbat minunat care mi-a schimbat viata.

Despre prietenia mea cu o femeie puternica, controversata si totusi prietena, despre implicare si acceptare. Despre leadership si lucru in echipa, despre frica si nesiguranta.

Am trait intens si cumva ma intristeaza ca se termina. Pentru ca poimaine voi pleca de aici, voi reveni la viata mea obisnuita, care nu va mai putea fi la fel.

E frumos .

Niciun comentariu: