7 aug. 2008

As fi vrut sa scriu pe blog

...dar mi-am dat seama ca nu prea imi vine nimic spectaculos in cap. Nici macar interesant. Pur si simplu e prima data cand as vrea sa scriu ceva si nu am despre ce. Sunt in tabara fantastica la Sinaia, ma trezesc regulamentar la 7.40, iau micul dejun pana la 9, de la 9 incep cursurile de creativitate, cu pauza de cafea la 11 , masa de pranz de la 13 la 14, iarasi creativitate, cafea la 17, cina la 19, discutii creative de la 20 incolo.

Ce naiba sa scriu? ca asta fac in fiecre zi, mi-a ocupat tot creierul si nu fac nimic in rest.aahhh, acum cateva zile am chiulit de la masa de pranz si intre doua momente creative m-am dus la o sesiune de cosmetica si tanning. Tipic pentru mine ha ha

De maine incep si orele de sport cu colegii creativi, ca simt ca ma anchilozez de tot. Asa ca ii pun pe toti la treaba .

In rest, tot eu, asa cum ma stiu, aflu cate ceva nou despre mine in fiecare zi...

Niciun comentariu: