29 aug. 2008

Aventurile Divei

Azi de dimineata a fost cea mai proasta dimineata din ultimii ani.

Eu am doua pisici, Diva si Chocolat. De dimineata am constatat ca mai am doar una - Diva plecase la plimbare pe geam. Am cautat-o in curtea blocului, am pus mancare la geam, am pregatit chiar afisul cu "pierdut pisica alba , ofer recompensa" .

M-a durut sufletul, o luasem de pe strada, dintr-un ghiveci cu flori si a fost colega mea de apartament in ultimul an si jumatate. Am sunat-o amarata pe mama, i-am spus iubitului meu ce patisem si am mai bocit putin la gandul ca nu o sa o mai gasesc.

Apoi am asteptat sa se intoarca, sperand ca nu a uitat drumul spre casa. Nu am mai strigat-o, nu am mai cautat-o in curte, doar am asteptat-o.

Acum 10 minute ma relaxam pe canapea si incercam sa ma adun pentru ora. Am auzit un mieunat care imi suna cunoscut si am luat-o la fuga spre curtea blocului.

Dintre rotile unei masini am vazut un ghem de blana gri, plin de motorina, speriat si cu ochii verzi. Nu semana deloc cu pisica mea alba si frumoasa, pufoasa ca un ghem de mohair si rasfatata ca o printesina blonda. Si totusi, e Diva...plina de motorina, speriata, murdara, am spalat-o urgent si acum isi face toaleta pe masa din fata mea.

Iar eu am mai invatat o lectie, ca atunci cand nu te mai impotrivesti lucrurile se intampla de la sine, ca nu ai nici un control si ca nimic nu e intamplator....

Sunt fericita si recunoscatoare!

2 comentarii:

Nicoleta Svarlefus spunea...

Cand te-ai detasat si ai acceptat...a venit Diva!Iata!

Gaelex spunea...

Ai invatat si sa lasi geamul inchis sper :)