26 iun. 2008

Traiesc azi pentru maine si sper la poimaine

Cam asa ar suna filosofia mea de viata pentru vara asta. Frumoasa, de altfel, cu zambete si priviri complice, cu oameni noi si interesanti, cu frunti descretite. Cu bloguri citite la 4 pm la o cafea cu frisca, cu carti despre anarhie si simboluri, cu mesaje de noapte buna si o stare difuza de fericire.

O vara in care sunt perfect treaza, ancorata intr-o realitate care pentru prima data imi place, o vara in care am aflat cum se mimeaza un fractal si am descoperit voluptatea unei relatii simple.

O vara in care nu fac nimic special si totusi traiesc frumos, o vara in care cineva marcheaza punct cu punct lista mea de dorinte. O vara in care continui sa imi fac unghiile rosii in timp ce beau vin rosu, in care vorbesc frantuzeste si uneori valsez.

Mai sunt salatele pregatite in serile calduroase, intalnirile in fuga dintr-o zi de munca si un vis sa nu-mi fac visuri si planuri. O viata traita fara asteptari si plina de bucurie simpla, intre micile mizerii care nu ma mai afecteaza. O vara cu nuferi albi si melodii de dragoste, cu petreceri si carti.

O vara cu un blog "al nostru, despre noi doi", in care el scrie un post si eu 10, exact ca in viata.

La vita e bella...

Niciun comentariu: