14 mai 2008

What keeps me going

Da, muncim mult, e stresant, traficul e ingrozitor, lumea e dura.

Dar e atat de palpitant ca traiesc aceasta perioada! Ma simt atat de fericita ori de cate ori dau un search pe google de pe mobil cand vreau sa aflu orice prostie, cand pot sa scriu pe blog din parc sau sa scriu pe twitter de la vreun semafor. Ca pot sa ajung in cateva ore oriunde pe glob daca am chef sa o fac, ca imi pot cumpara carti care nu se vand in Romania doar cu un card, ca pot sa mananc azi salata bio perfecta si maine sa ma rasfat cu creme brullee la Paris, ca pot sa muncesc oricat de mult si sa imi placa ce fac.

Da, si eu am depresii, cateodata ma simt deznadajduita, catodata am senzatia ca ma satur, cateodata ma uimeste rautatea unora sau bunatatea fara margini a unei prietene care imi spune cand gresesc. Da, mi-e cateodata greu sa car 2-3 genti dupa mine la 11 noaptea cand ajung in sfarsit acasa si gasesc o casa goala si doua pisici.

Dar tot ma bucur, ma bucur ca am totusi unde sa ma intorc; ca ma intorc multumita cand fetele de la sala imi spun ca le place ora; ca acasa e cald si frumos, ca pot sa citesc o carte care imi place sau sa pictez, ca pot sa ma gandesc la lucruri frumoase sau sa imi fac planuri legate de sala si de viitor; ca daca am chef pot sa nu gatesc nimic si sa mananc branza cu rosii sau, din contra, sa gatesc cele mai sofisticate mancaruri, sa ma rasfat cu un pahar de vin vechi sau cu o ciocolata calda de casa.

Ma bucur si daca reusesc sa ies dintr-o stare proasta, in care nu mai vad nici un sens in ceea ce fac, cand simt ca am mai facut un pas mic spre a ajunge la pace cu mine, ca am mai aflat un lucru despre mine.

Invat sa functionez oarecum normal, sa linistesc niste demoni si sa vad acel ceva special care imi da sens in viata.

Ce am ales sa fac in ultimii 10 ani?

Ce am inteles din ce am trait pana acum?

Oare ce aventura minunata ma asteapta de aici inainte?

O sa fac toate lucrurile minunate la care visez sa se intample, o sa imi fac minunata lumea in care traiesc, o sa simt chiar si tristetea cu liniste si da, o sa incerc sa ating cerul.

Niciun comentariu: