3 mai 2008

Queen's Day in Rotterdam

De ziua reginei a plouat. Am coborat din hotel si ne-am plimbat pe strazile cu magazine. Ploua si era frig, dar ne-am amuzat teribil.




Oamenii par sa baleteze prin jeleu de fructe, aici totul se misca foarte lent si linistit.



Am intrat intr-un mall ca sa mergem la toaleta. Nu merge cu fise de 50 de bani, doar 50 de centi. Betty boo la datorie, lumea ceva mai alerta decat pe strazi.



Toate magazinele mari erau inchise, dar erau multi oameni care vindeau lucruri vechi de pe masute mici.



Ploaia a reinceput si noi am decis sa plecam spre Haga.



Bineinteles, nu inainte de a trece pe la H&M



In urma unui concert in strada, niste copii se jucau cu noi



Am plecat dintr-un oras care mi se parea gol si trist spre Haga, locul unde mi-a zis cineva mai demult ca e mai frumos ca la Amsterdam. Acum nu stiu ce sa zic, nu mi se pare, e cu totul alt flash. Oamenii, orasul, nu are nici o legatura cu A'damul. Nu e mai urat sau mai frumos, nu e mai mare sau mai mic, nimic de genul asta. Pur si simplu altfel

Un comentariu:

radu_o spunea...

H&M-ul din Rotterdam e foarte bine aprovizionat. Spun asta dupa ce am ramas uimit, ca fan Zara, cum nu imi pot lua nimic pe plac de la Zara din Budapesta.