13 mai 2008

One night in Paris

In weekend am facut o nebunie si am ajuns la Paris. Ceea ce se voia a fi o surpriza a devenit o aventura frumoasa. Sambata dimineata am plecat, dupa o noapte nedormita si o saptamana nebuna de munca. Am urcat in avion zapacita de nesomn, dar hotarata sa nu las nimic sa imi stearga din bucuria de a merge la Paris.



A fost prima data cand vizitez orasul. Legea atractiei a functionat intocmai - dintotdeauna mi-am dorit sa vad prima data La Defense. Inaintea turnului, inaintea a orice voiam sa ajung in cartierul nou, minimalist si special.



La pranz am ajuns in la Bastille, unde era un mars impotriva discriminarii negrilor. Am apreciat mesajul social, dar mi s-a parut foarte colorat personajul care se tot invartea prin fata cafenelei fara un scop precis



Pe una din strazile dinspre Marais, un amoras tinea o sticla goala



In timp ce ne indreptam teoretic spre Marais, mergand fara scop si cu o harta tinuta invers.



Intotdeauna gasesc un moment sa fac sport, chiar si dupa o noapte nedormita, pe un pod parizian



Apoi am ajuns in Marais, dar asta e o alta poveste.
Colorata cu Mojito si rasete

2 comentarii:

Unknown spunea...

hehe bravo Cori - ma bucur ca ti-a placut Parisul :)

Unknown spunea...

Cori, am fost in '97 in Paris, sunt curios daca mai exista restaurantul cu specific romanesc de langa Arche de la Defence.

Cioco