4 mai 2008

I am very lucky, miss

Asta mi-a zis soferul care ma ducea ieri in oras.Am realizat ca e atat de simplu sa fii fericit, ca ia atat de putin sa fii detasat de povestile care te consuma si sa traiesti lucrurile din alta perspectiva.

Am mai invatat si ca oamenii se cufunda intr-o mazga de complicatenii personale si ca si eu am facut exact asa , pas cu pas, pana am ajuns sa inghit mazga aia din care incercam sa ies, sa ma curat.

Am ascultat si vocea copilaroasa din capul meu, care e ca o fetita mica de 5-6 anisori, am asculat si vocea rautacioasa care spune tot timpul cate ceva, am ascultat si ceea ce numeam eu " ratiune". La naiba, flecaresc toate vocile astea tot timpul, totdeauna si nu sunt in stare sa zica nimic . Oare ratiunea noastra e o suma de personaje care vorbesc in locul nostru? Pentru ca daca e asa, e cam grav.

Ma duc la gradina botanica .

Niciun comentariu: