3 mai 2008

E taare frateee

Toata lumea care mi-a zis despre Amsterdam cate ceva mi-a zis ca e foarte tare. Am stat mult sa ma intreb ce anume e atat de tare la orasul asta



Trebuie sa fie ceva legat de culori si sunete



Sau poate de senzatia ca timpul are un alt mers in locul asta



La cafenele totul e firesc si cald, nimeni nu se grabeste



Nici macar noi nu ne mai grabim



Oamenii se indreapta catre culori, catre liniste si frumos



Am stat la soare timp de cateva zeci de minute pe niste fotolii care erau de vanzare. Nu ne-a ridicat nimeni de acolo decat foarte, foarte tarziu



O reclama la o carciuma



Cladirea m-a atras ca un magnet, simteam ca nu pot sa-mi misc picioarele din fata peretelui turquoise



Pe un alt pod, chaise-longues- urile noastre



Oamenii ies dupa soare pana in strada



Si stau cat se poate de chic la o vorba lunga si haraita de-a lor, dar care totusi suna bine



La o rascruce de drumuri



Am deschis portile perceptiei, vorba dragului de Huxley



Pastrez in spatele pleoapelor o zi perfecta intr-un oras perfect strain, o zi in care m-am reintors spre mine si m-am umplut de bucurie si liniste. Am simtit soarele pe fata, huruitul bicicletelor, am vazut culorile altfel si eu cu totul m-am schimbat.

E taare frateee

9 comentarii:

radu_o spunea...

:)) inca de cind ai inceput sa scri despre aceasta vacanta am vrut sa iti recomand ceea ce ai descoperit tu acum in Amsterdam, dar ti-am lasat bucuria sa afli fara sa te impulsioneze nimeni. Pe mine acest oras m-a fascinat in 1998 si apoi m-a rechemat cel putin o data pe an. Asta e vestea "proasta", da dependentza. Tinjesc la el ciclic si nu suport sa nu il vizitez anual.

radu_o spunea...

P.s., dupa prima vizitia ma amuzam adulmecind prin Bucuresti mirosul de la MC Donald's, imi aducea mainte de cel de la locurile unde se vind cartofi prajiti in Amsterdam (ai vazut poate, ei i maninca asa cum spar ai nostrii seminte)

Victor spunea...

super amsterdam. stiu din proprie experienta. du-te neaparat sa vezi muzeul stiintei NEMO si Rijks Museum.

ah...si daca nu treci printr-un coffe shop...degeaba ai vizitat amsterdamu` :)

all the best.

Cu zahar spunea...

Chiar ca e tare!Superbe pozele,se pare ca te pricepi sa fotografiezi foarte bine.

Nicoleta Svarlefus spunea...

Ma bucur nespus pentru tine.Ca te simti bine,ca te bucuri de tot ce vezi,dar mai ales ma bucur ca-ti tace capul si ca esti linistita...Bravos!

A,si m-ai inspirat! Voi merge si eu cat de curand sa vizitez Amsterdamul!

Sandra G spunea...

welcome to the rainbow world! we have cookies / low fat, no sugar, desigur :)

Cori spunea...

@ radu : man, m-am analizat pana la celule pline de lumina, m-am conectat cu soarele si totul a fost liniste in jur. Tare feelingul tau de ieri...

@ victor : n-am fost in filmul cu muzeele tura asta, dar data viitoare poate

@ nico : draga mea, cartea de la tine m-a insotit mereu, invat pas cu pas sa fiu un om bun

@sandra, of course:
And with a hint of sage, please serve some milk with them... make that mellow and colourful, please :)

radu_o spunea...

:)) stiu Cori. vorba unui nene din "Pisica Alba Pisica Neagra", care il citeaza pe alt nene din alta compunere: "dis iz a bighini ov za biutiful frensip"

runbaby spunea...

amsterdam - always a (colourful) pleasure...:)

si ce de pisici is pe acolo...