31 mai 2008

Anul sabatic

Cred ca vine un moment in viata fiecarui om, in care simte nevoia de schimbare. In viata mea acest moment a fost ieri, cand am simtit ca locul meu nu mai e el pe care il cunosteam pana atunci.

Am plecat de la sala cu regret, cu sufletul gol. Sala aia a fost viata mea doi ani de zile. Clientele de la sala mi-au devenit prietene, iar echipa de oameni cu care am lucrat a fost o bucurie.

Mi-am golit dulapiorul 102 in care timp de aproape un an am tinut tot soiul de lucrusoare si am plecat. Usor, in liniste, fara sa pot sa imi iau la revedere. Nici de la cliente, nici de la fetele de la receptie.

Am inchis un capitol frumos din viata mea, ma simt onorata ca am putut sa fac ce am facut, dar a sosit momentul sa plec.

Voi continua sa scriu pe blog si sa raspund la mailuri exact ca si pana acum, de orele mele probabil ca se vor ocupa Miki si Ancuta. Din pacate, fara "Inca zece" ...

Va doresc o vara linistita si frumoasa, plina de fericire si tihna!

18 comentarii:

Corina spunea...

Oh nu! Ma gandeam eu ca s-a intamplat ceva nasol, ca am venit ieri la ora de pilates de la 9 si mi s-a spus ca a trebuit sa pleci. Imi pare foarte, foarte rau. La sala asta veneam in proportie de 90% pentru tine. Nu stiu daca mai are sens sa ma duc in continuare... Probabil pana imi termin abonamentul asta.

Deep down sper totusi sa te razgandesti, desi intuiesc prin ce treci. Nu stiu multe despre tine si despre viata ta decat ce a aparut pe internet, si imi dau seama ce femeie puternica esti. Mult, mult noroc si multa fericire. Iti citesc blogul in continuare si te urmaresc pe twitter :)

Daca incepi sa ai ore prin alta parte, let us know si voi fi prima ta abonata :)

Andreea Vasile spunea...

Sper sa-ti fie bine. Ai fost, sincer, una dintre cele mai bune influente de inceput de an si motivul pentru care veneam la sala erai tu. Pentru ca povestea ta si tu m-au motivat.

andra spunea...

Si mie imi pare rau, poate totusi treci peste nervii de moment (daca a fost o decizie de orgoliu)

dosvida spunea...

ooooffff!

Victor spunea...

ce a generat acest lucru?

Zebbro spunea...

Puteam sa pun pariu ca asta va urma...era asa evident...
Dar cum bine se spune : "there's a time to stand your ground and there's a time to walk away"
Multa bafta Cori!

DespreCarte spunea...

asta e cea mai proasta veste pe care o puteam primi azi. mie mersul la get fit si orele cu cori pot spune ca mi-au schimbat viata...
esti o persoana foarte puternica si care transmite foarte mult din puterea ei si celorlalti. nu poti renunta acum la tot binele pe care il poti face. Daca trebuie sa pleci, si tu stii asta cel mai bine, trebuie sa-ti continui munca in alta parte, sa-ti deschizi sala ta unde poti sa te bazezi pe mare parte dintre fetele de la sala.

oricum parca spunei ca urma ca sala sa fie numai a ta... what happened?
don't go!

DespreCarte spunea...

asta e cea mai proasta veste pe care o puteam primi azi. mie mersul la get fit si orele cu cori pot spune ca mi-au schimbat viata...
esti o persoana foarte puternica si care transmite foarte mult din puterea ei si celorlalti. nu poti renunta acum la tot binele pe care il poti face. Daca trebuie sa pleci, si tu stii asta cel mai bine, trebuie sa-ti continui munca in alta parte, sa-ti deschizi sala ta unde poti sa te bazezi pe mare parte dintre fetele de la sala.

oricum parca spunei ca urma ca sala sa fie numai a ta... what happened?
don't go!

Adina spunea...

Salut..sunt Adina (Canada) - imi pare rau ca ai plecat - sper ca totul este bine cu tine. Chiar ma gandeam sa incep sa vin la clasele tale de sambata :(. Spune-mi daca vei avea clase in alta parte. Bafta la ce iti propui!

Adina spunea...

Salut!
Imi pare rau sa aud ca ai plecat de la sala. Chiar vroiam sa incep clasele tale de sambata. Sper ca totul este bine. Spune-mi daca vei avea clase in alte parti. Bafta la ceea ce iti propiu si sunt sigura ca vei reusi!

of spunea...

Of...ce veste proasta! Tocmai ma hotarasem sa vin la orele tale... Sper totusi sa reiei orele cat mai curand, chiar daca la alta sala. Am ajuns la blogul tau cautand pe net informatii despre Pilates, si daca la inceput ma interesau ore de Pilates, acum nu ma mai intereseaza decat "Pilates cu Cori" :) Oricum mult succes in ceea ce faci, e minunat cum reusesti sa schimbi in bine viata altor oameni!

Sandra G spunea...

la cat de zen e scris postul, nu pot decat sa te felicit, suna a decizie buna pentru tine :)

te rog eu mult scoate-ma la o cafea daca te gandesti sa-ti faci vreun loc... am niste idei care sigur-sigur ti-ar placea... ;)

pup tare!

ana spunea...

cand zicea mama ca te-a visat ca ai plecat de la sala ai ras... vezi cum e cu premonitiile...

oaaffff :(

nu vreau sa mai repet ce s-a mai tot scris, insa chiar veneam la sala pentru tine...

nikita spunea...

Am primit vestea asta aseara, prea brusc, de la anca... plecasem din redactie pe fuga,hotarata sa ajung la ora ta, din pacate am ajuns la unirea mult prea tarziu si mi-am zis ca vin maine seara... Draga cori, sunt convinsa ca 90 la suta dintre fete veneau la sala pentru tine, pt ora ta, pt felul tau unic de a fi, de a motiva, de a trai fiecare ora de pilates, de a-i da viata... eu nu imi pot imagina ce va fi get fit fara cori, nu pot asocia sala cu lipsa ta... cred ca sala erai tu... iti doresc tot binele din lume si fii sigura ca noi te vom urma acolo unde vei decide tu sa fii, pentru acel "Inca zece" unic si impecabil.

diana spunea...

Asta nu se poate! Asa am zis cand am citit ce ai scris, credeam ca e un articol mai vechi.
desi nu te cunosc indeaproape, desi sunt mai mar ca tine cu 15 ani, devenisei un model pt mine. Admiram la tine optimismul, pofta de viata si modul in care vezi viata. Desi esti mica pari cu experienta mare. Vorbesti frumos, ai putea chiar sa te apuci de scris.
Oricum menirea ta este de profesor si nu iti bate joc de ea!!! Astept sa aflu noua ta sal, unde te rog sa o chemi si pe Anca. Subscriu la ce a scris Nichita:
"eu nu imi pot imagina ce va fi get fit fara cori, nu pot asocia sala cu lipsa ta... cred ca sala erai tu... iti doresc tot binele din lume si fii sigura ca noi te vom urma acolo unde vei decide tu sa fii, pentru acel "Inca zece" unic si impecabil".

Blue spunea...

Am fost la sala si azi.....dar iarasi nu mai era Pilates cu Cori.... Nu mai era nici pe departe acelasi lucru..... Deja iti simteam lipsa. Am ajuns acasa, am intrat pe net si am gasit ce ai scris... Sunt foarte, foarte suparata... Nu stiu ce sa intamplat, dar mie imi pare sincer rau dupa tine. Ani de zile am incercat sa fac sport, sa arat bine.. sa mai slabesc putin... sa-mi ridic cumva moralul… Dar nu am reusit sa ma tin de nici un sport. Cand am ajuns la GetFit si am avut primele ore cu tine, am fost foarte fericita si am constatat ce noroc am putut avea, ca te-am intalnit. Si eu veneam la sala pentru orele cu tine, pentru ca tu reuseai, in felul tau unic de a fi, sa mi se para totul mult mai usor… Am reusit incet, incet sa-mi intru in ritm, sa ma obisnuiesc si sa vin constant la sala. Nu am continuat sa vin la sala ca sa fac pilates, am venit la sala ca sa fac Pilates cu Cori… Pentru ca tu puneai suflet in ce faceai, ma motivai sa resist la “inca zece”, cu daruirea sincera cu care iti practicai acesta meserie si cu felul tau unic de a fi. Nu stiu ce va mai urma, daca te vei intoarce la sala, sau nu, insa as vrea sa iti spun ca ai inceput sa faci parte din viata mea si chiar sunt foarte dezamagita…. Sala este goala fara tine… Adevarul este ca era mult prea frumos ca sa fie adevarat, sa ajung eu sa vin constant la sala din placere, sa faca sport cu placere, sa am o instructoare incredibila, sa am moralul ridicat si sa mai arat si super bine pe deasupra… Cori, eu te rog frumos sa tii cont si de ce am scris eu si sa te intorci inapoi la sala, daca poti.. Tu nu stii, dar eu ma confrunt cu niste probleme de sanatate grele pentru mine, care nu se pot rezolva in tara….. Nu exista medici capabili…. Am avut moralul la pamanat, nu credeam ca imi mai pot reveni, insa tu fara sa-ti dai seama, m-ai ajutat foarte mult si am ajuns sa ma simt mult mai bine. Mi-ai adus speranta, atat de necesara pentru a rezista problemelor pe care le am. Iar Dumnezeu te va ajuta si te va rasplati…. Te respect, te admir, si iti multumesc din tot sufletul, pentru ca datorita tie, ma simteam mult mai bine si asteptam cu mai multa speranta, momentul intalnirii mele cu un medic capabil de peste hotare, care sa-mi aduca viata inapoi…Deci am aflat, din pacate, ca in Romania nu exista medici care sa puna un diagnostic si sa trateze corect un bolnav. Chiar daca asa stau lucurile, am avut o surpriza, si am aflat cu bucurie…. intr-o zi, mergand la o anumita sala de pe strada Baratiei, ca in Romania exista un om care valoreaza mai mult decat 10 medici cu 20 de diplome fiecare. Iar acel om esti tu.

Cori spunea...

@ blue : inca nu stiu pe ce drum voi alege sa merg, dar daca ai nevoie de ajutor, da-mi un mail,e trecuta pe blog adresa. Inca zece, inca o suta, vedem noi cum facem sa fie bine :)

Ai incredere in tine, o sa fie bine!

pysyka spunea...

tocmai cand ma hotaram sa fac o vizita la getfit..:(
no matter!
sper ca esti bine. de fapt.. sunt sigura ca esti.