16 mar. 2008

O reteta cu branza

Azi mi-am adus aminte de un soufle din 4 feluri de branza pe care l-am incercat la un restaurant si mi s-a facut pofta. Asa ca am adaptat reteta la ketodieta.

Se dau pe razatoare 2 felii de telemea de bivolita (merge si de oaie) (cam 150 g)


Si cateva felii de cascaval emmental (200-250 g)


Se adauga 4 oua mari


Si se amesteca branza cu ouale pana la omogenizare. In centrul vasului in care se prepara (sticla sau fonta), se pune o bucata mare de gorgonzolla (150 g) intreaga.


Se adauga 200 g de unt in felii subtiri, distribuite pe toata suprafata amestecului


Si se da la cuptor, la foc rapid, pentru 15-20 de minute.


Dupa ce s-a scos din cuptor se adauga o mana de fistic crud


Si un pumn de migdale crude.

Enjoy!

3 comentarii:

Unknown spunea...

o reteta cu oua: http://www.youtube.com/watch?v=C1SM73Qi1BQ&
mie mi s-a parut delicioasa.

Alia spunea...

nu se lipeste de vasul de pus in cuptor? cam ce consistenta ar trebui sa aiba?

Cori spunea...

Cand este scos din cuptor, este cremos. Dupa ce se raceste, se intareste pana la consistenta branzaturilor obisnuite.

Cel mai bun mi se pare cand e cald, dar nu fierbinte.