14 feb. 2008

Masajul anticelulitic




Profit cu nerusinare de prezenta Andreei la sala. Dupa ce termina masajul pentru clientele ei, ma infiintez si eu la rand, pentru jumatatea de ora de framantat. Asta zilnic. Pentru ca, oricat am crezut ca dieta si sportul sunt totul, am descoperit ca masajul fact corect, regulat, ajuta mult. Mi se imbunatateste aspectul pielii, ma simt mai bine si ma bucur ca am decis sa incep sedintele.

Nu credeam sa ajung vreodata sa ma bucur ca ma bate cineva la fund, dar incepe sa-mi placa :)

2 comentarii:

Alia spunea...

ai incercat si doar cu masaj normal...adica nu unul atat de brutal? cred ca un masaj corect facut are efecte bune asupra pielii... masajul anticelulitic mi se pare mult prea agresiv.

Cori spunea...

Un masaj anticelulitic executat corect provoaca o roseata temporara la nivelul zonei vizate, datorita manevrelor speciale de actvare a circulatiei, de drenaj limfatic si de repozitionare a depozitelor de grasime. In urma lui nu trebuie sa apara vanatai sau capilare sparte.

In fiecare zi fac alt tip de masaj, in functie de recomandarile Andreei: combin masajul anticeluluitic cu masajul pentru drenaj limfatic si cel de tonifiere, iar dupa orele de yoga fac masaj de relaxare.