23 ian. 2008

Unde iti faci cumparaturile la 12 noaptea?

In urma valului de responsabilitate care m-a cuprins zilele trecute, am decis sa ma ocup temeinic de activitatile organizatorice. Din pacate, ziua are o durata fixa si m-am vazut in situatia de a gasi un loc de unde sa cumperi de mancare la miezul noptii. Si cand spun mancare ma refer la branzeturi sanatoase, iaurt fara aditivi, carne de vita, peste proaspat, salate, uleiuri etc. Buuuun.

Locul traditional era Nic in Dorobanti, dar in ultima vreme nu prea mai gasesc mare lucru din cele pe care le mananc eu. In plus, nici preturile practicate nu ma gadila foarte tare . Mancarea gatita era singura care ma atragea cu adevarat acolo, insa am avut la un moment dat inspiratia sa citesc etichetele si m-am linistit: margarina si monoglutamat, la revedere.

Ar mai fi Fonzi, atunci cand sunt in zona. Mic, dragutz, bine aprovizionat. Merge daca vrei sa-ti iei "la urgenta" ingrediente pentru o salata sanatoasa, tot la ei se gaseste celebrul somon la conserva cu care se hraneste indeosebi Marga si tot felul de branzici, iaurt, smantana si tot asa. Am mai aflat ca aduc si houmus si halloumi proaspat, dar la ora la care ajung eu sa-mi cumpar cate ceva de la ei nu mai gasesc mare lucru, din pacate. Au tot soiul de legume la conserva, preferatele mele sunt niste legume la gratar in ulei, bulgaresti. Geniale!

Acum cateva zile am descoperit ca frigiderul meu continea o sticla de apa plata, una aproape terminata de bordeaux si 3 avocado, asa ca am decis sa fac o aprovizionare serioasa. Am ajuns la Real, in vitan. A fost mai razna cu cosurile de cumparaturi, pentru care trebuie musai sa ai o moneda de 50 de bani. Daca n-o ai, trebuie sa schimbi bani, e o poveste destul de incalcita. In fine.

Magazinul e bine aprovizionat, are de toate de la chiloti de bumbac la fructul pasiunii. Am gasit si file de somon proaspat, si rasol de vita, tot soiul de branzeturi, iaurturi, smantani, legume congelate, uleiuri de toate felurile, mancare foarte diversa pentru pisici si apa plata. Stau mai prost la capitolul nuci, alune crude si legume proaspete- n-am gasit decat niste salata la punga si ceva conopida care arata cam dubios. All in all, merge.

Preturie sunt rezonabile, nu cu mult peste Cora, deci poate fi o alternativa rezonabila la inghesuiala din hypermarketuri.

2 comentarii:

Gaelex spunea...

Genul asta de magazine sunt comode, dar nu ma impresioneaza cu prospetimea produselor lor.

Cori spunea...

Sunt ok, unele dintre ele. Nic, Fonzi, real chiar merg.