8 ian. 2008

Back&glutes, for real



Si ca sa ma laud si eu cu ceva... ;)





8 comentarii:

em_bucur spunea...

Arati nemaipomenit!!! Sa-ti spun ca sunt putin indivioasa? I wish I had an ass like that!

Flore... spunea...

Felicitari de 1000x ori !
Arati fantastic !

George Lemnaru spunea...

Fiecare femeie are corpul pe care il merita.

Alia spunea...

buna afirmatia de mai sus a lui george.
arati superb! felicitari!

blur spunea...

astea-s pozele care nu au aparut in revista... nu?

Cori spunea...

Da, sunt poze care mi-au placut mult. Nu neaparat potrivite pentru o revista pentru barbati dar relevante pentru felul in care arat datorita sportului.

Gaelex spunea...

Nu trebuie sa te lauzi tu, indicat ar fi sa te laude altii si mai ales sa te aprecieze cine vrei tu ;).
Bafta sa arati si la 30 de ani asa.

Danisberg spunea...

Cori,

Spune-mi, te rog, cum te pot contacta! Fac sport, merg de 9 ani la o sala de forta si imi lipseste (doar) acea disciplina, care, insotita de nutritie, sa ma faca sa arat ca un sportiv de performanta! Probabil ca si sfaturile lui Cristi (el e iubitul tau, nu?) imi sunt de folos, dar as incerca si altceva!

Multam!