26 nov. 2007

Vineri seara la Malibu

I-am promis Dalandei ca mergem sa dansam. Incercasem in trecut la fratelli & Co, fara vreun real succes, ba si cu frustrarea ca trebuie sa suport privirile libidinoase ale barbatilor din jur. Asa ca de data asta l-am luat pe Marga de-o aripa- de fapt, el pe noi, ca el ne-a invitat- si am ajuns la Malibu. Unde am cunoscut-o si pe Diana . Placuta surpriza, in unele sensuri, satisfactie personala din alte puncte de vedere. En fin, am dansat ce am dansat, ne-am simtit bine, am ajuns acasa.

So, pentru cine vrea sa danseze fara stresuri, Malibu vineri seara merge excelent. Neaparat de mers cu gasca de prieteni.

3 comentarii:

dosvida spunea...

Gand la gand cu bucurie, bine de tinut minte, ca e pasare rara dansul pe la noi.

Mi-a placut de Dalanda ta! E originala tipa!

Cori spunea...

Sala cum ti-a placut?

dosvida spunea...

Fooooarte tare mi-a placut sala, sa stii! Are tot ce trebuie si mai ales are viata! La tine, fetele chiar fac sport, nu fitze si defilari ... ca-n alte locuri...(nu se spune unde;) Si daca mai pun la socoteala si cursul de CardioMix (cu Mihai cu tot!), apai nu mai am cuvinte :)))