27 nov. 2007

O mio babbino caro

3 comentarii:

Unknown spunea...

Ce senzatie placuta sa vezi ca le mai place si altora opera. Este o arie foarte frumoasa dintr-o opera mai putin cunoscuta de Puccini. Poti sa cauti si interpretarea sopranei Kiri Te Kanawa - cred ca este cea mai frumoasa. Aria se numeste "O mio babbino caro" (dragul meu tata.... Opera se numeste Gianni Schicchi).

Cori spunea...

Modificat titlul, adjudecat critica. Este, cu adevarat, o arie frumoasa.

Callas este o slabiciune mai veche a mea. Sunt subiectiva, e adevarat :)

Cori spunea...

Si versurile....


O mio babbino caro
Mi piace e bello, bello
Vo'andare in porta rossa
A comperar l'anello
Si, si ci voglio andare
E se l'amassi indarno,
Andrei sul ponte vecchio
Ma per buttarmi in arno
Mi struggo e mi tormento
O dio! vorrei morir!
Babbo! pieta, pieta!
Babbo! pieta, pieta!