1 aug. 2007

Marti nu ploua , dar va ploua miercuri

Ziua de marti a decurs aproape rezonabil pentru o zi de marti... am reusit sa imi iau, in sfarsit, restul de lucruri din vechea mea casa si sa ma mut.

Am mancat binisor:
masa 1: 100 g ton in apa cu un ou fiert si 3 rosii
masa 2: piept de pui la gratar cu salata bulgareasca
masa 3: piept de pui la gratar cu salata iceberg, rosii cherry si porumb
masa 4: piept de pui la gratar cu salata iceberg, rosii cherry si porumb. In total, la masa 3&4 am mancat un piept intreg, 1/2 salata , 10 rosii cherry si 3 linguri de porumb. Erau mesele dupa antrenament.

Miercuri dimineata am facut cardio imediat dupa trezire, 15 minute. Apoi am luat 100 ml Amino Fuel, vitamine si minerale, am mai stat 40 de minute pana s-au digerat si am mancat oatmeal protein porridge, reteta e mai jos. Si a treia masa tot oatmeal va fi, iar ultima masa va consta in piept de pui cu linte fiarta, dupa antrenament. Inainte de culcare, daca imi e foame, mai adaug un shake de proteine cu ovaz.

Oatmeal protein porridge (2 portii)
se pun la fiert la foc mic 4 linguri de fulgi de ovaz timp de 30 de minute. Dupa ce stingi focul adaugi 3 linguri de izolat de zer si o lingura de seminte de in. Se serveste cald.

Niciun comentariu: