31 iul. 2007

This day is the first day of the rest of my life

Am inceput saptamana cu o furtuna de evenimente, sentimente si idei. E drept ca m-am bagat singura in ele. Acum incerc sa repar tot, sa imi asum deciziile mele si sa merg inainte. Cel mai greu lucru in viata e sa nu te minti. E atat de confortabila minciuna asta, atat de inselatoare, ca o mazga calduta care ma inconjoara si ma sufoca. Vreau sa ies, sa ma curat si sa merg mai departe.

Mancarea si antrenamentul au trecut pe ultimul plan, din pacate. Am reusit performanta ca luni sa nu mananc decat un shake de proteine. Altceva nimic, nu am putut pur si simplu sa mananc nimic.

Duminica am fost in grafic: branza si rosii de dimineata, piept de pui la gratar si pulpa de pui, ambele cu legume fierte.

Azi o sa ajung la sala si la antrenament, ieri am facut doar pilates si nu a fost suficient. Gym time, hunny!!!!

Am luat de dimineata aminoacizii si vitaminele, acum mananc ou fiert cu ton si rosii, masa urmatoare va fi un piept de pui la gratar cu orez si ultimele 2 mese vor consta din piept de pui fiert cu salata verde, rosii cherry si 2 linguri de porumb dulce cu capere.

This is it, merg inainte!

3 comentarii:

Anonim spunea...

U can do it!
Cuz u r my role model :)
:-*

Cori spunea...

Power from within, dear!

Daniel Roue spunea...

Vezi poate iti plac primele 2 posturi si de aici http://www.rentahobby.com/