12 aug. 2007

Sambata noaptea, ziua mea preferata

Ieri a fost "Girl's night out", Andra si Ada au fost pe receptie. Fermecatoare amandoua, doar fac Pilates si Tae Bo, am inceput seara cu un pahar de vin la lumina lumanarilor(cazuse curentul in zona in care stau) si cu o vorba lunga si placuta.

Seara a continuat cu un vant puternic la Lemon Tree, care mi-a placut mai mult la petrecerea Omagiu decat acum. Am rezistat cam o ora si am trecut strada spre Fratelli, unde nu puteai intra. Era mult prea aglomerat, am renuntat rapid si am dat o fuga spre Gaia. Muzica veche, ne-am distrat copios cu YMCA si Love is in the air (toate trei suntem solo, asa ca a fost un hai nebun...Love is in the air, alaturi de praf, poluare, toxine etc :P)

Fratelli- Dupa vreo ora si ceva de dansat la Gaia, s-a schimbat muzica si am revenit la Fratelli. Tot aglomerat, dar macar puteai circula. Inca nu se punea problema de dansat, eram toti umar la umar. Lume cunoscuta, fetele de la sala se distrau si ele ( Hello, Saviana! Aratai genial aseara :)), am reusit sa gasim si noi un coltisor unde puteam dansa, excelent! Am mai stat vreo ora pe acolo, pana ni s-a facut foame-deh atata efort cere resurse. Si asa am ajuns noi acasica , la o ora rezonabila, sa preparam o salata de ton cu capere...






Diva nu putea sa lipseasca, din pacate a decis sa acopere decolteul impresionant al Andrei...
Pe la 6 ma trezesc cu senzatia ca ceva nu e in regula...aud un fosnet ciudat, nu intelegeam de unde vine. In bucatarie era totul ok, in baie asemenea. Verific si calorifelele, totul ok. Ies pe balcon- stupoare: un jet de apa tasnea din perete, asemenea unei fantani arteziene. Opresc circuitul de apa in toata casa, iau mopul, incep sa strang cele 2 galeti de apa din balcon: crapase o teava in centrala, ce minunat... Asta asa, ca sa ma mentin in forma :)
Totusi, a fost o seara faina. Nu ma plang!



Niciun comentariu: