4 aug. 2007

Andre Moreau si inghetata la 5 am

Noaptea de vineri. Finally home. Mi-am incheiat ziua de pilates si antrenamentul si m-am retras. Am preparat si a 5-a masa pe ziua de astazi si decid sa citesc.

Mancarea a fost bunicica: cele 3 portii de salata cu ton, linte si caviar (merita incercata, e una din preferatele mele), in 3 mese. Apoi o salata de ton cu mazare, anchoa si uleiuri aromate, pentru ca in final sa mai mananc o salata de ton cu anchoa, rosii uscate si capere. Am ales sa mananc ton pentru ca nu am avut chef sa gatesc in adevaratul sens al cuvantului.

En fin, dupa cum spuneam, pe la 2.30 am decid sa ma apuc de citit. Pisica se aseaza confortabil langa mine si vaneaza colturile paginilor. O iert, o trag de coada si se prinde, se aseaza pe masa si decide ca ceaiul meu e mult mai atractiv. Asa ca eu ma pot cufunda in carte si ea in cana mea de ceai. Se pare ca i-a placut, a fost foarte cuminte. Orele trec placut. La un moment dat, realizez ca citeam de vreo 2 ore si ca lipseste ceva. Dau o tura prin casa, de fumat m-am lasat, cafea era exclus sa beau la ora aia, ceaiul il bause Diva....aaaaa, inghetata! O nebunie, Moreau cere inghetata, asta e clar. Krishnamurti se asorteaza cu ceai de iasomie, Osho cu ceai de menta si lamaie, Moreau e din alt film. Inghetata. Stiam eu ce stiam, imi lasase Dorian si Alexandra, de 2 saptamani, ceva de genul asta in congelator. Le multumesc in gand si imi iau deliciile vinovate. Tocmai citeam despre asumarea dorintelor. " Ei bine, miss, asta e. Asuma-ti inghetata si da-i bataie" imi zic in gand . Si citesc, si citesc, a intrat la fix si inghetata si cartea.

N-am realizat ca se facuse 6 am. Diva deja dormea, ceea ce nu se intampla prea des, iar eu m-am lasat in voia somnului, nu inainte de a afurisi intrerupatorul de lumina care era in coltul opus al camerei. Clar imi trebuie o veioza....

Niciun comentariu: