23 iul. 2007

Weekendul la mare- sau Sin City reloaded

Am inceput ziua de vineri intr-o maniera cat se poate de zen: mi-am pregatit bagajele pentru weekend, am facut planuri de distractie la mare samd. Lucrurile au inceput sa se strice spre pranz cand a trebuit sa fac fata unor probleme la care nu ma asteptam, dar in fine, am depasit momentul. Am ratat o sedinta de relfexoterapie din cauza asta, dar pana la urma nu e chiar o tragedie. Cred ca voi ramane cu depunerile din dotare si voi renunta la tratament...doare cam tare :)

Mancarea de vineri a fost conform planului, si anume:
masa 1: 2 oua fierte cu 100 g ton
masa 2: 130 g ton si 100 g naut
masa 3: 100 ml Amino Fuel si 130 g ton cu 50 g ovaz
masa43: 200 g branza, 2 rosii si o felie de pepene rosu (ajunsesem la mare si la 3 am era singura varianta disponibila in bucatarie)

Am mancat cam putin, dar caldura este atat de mare incat nu mi-e foame , mananc oricum fortat. La sala am lucrat umeri si triceps.

Sambata am stat la plaja in prima parte a zilei. Am reusit sa ma feresc de soare si sa ma aleg doar cu un bronz sanatos, fara arsuri solare. Am mereu grija cand merg la plaja sa fiu bine hidratata, asa ca am cu mine cel putin 2 litri de apa, creme de protectie solara si vitamine.

Mancarea de sambata a fost rezonabila:

masa 1: 100 ml Amino Fuel
masa 2: 50 ml amino fuel si 70 g Finn Crisp
masa 3: 50 g pulpa de vita, 50 g mazare, 100 g piept de pui si o rosie.
masa 4: 100 g ton in apa si 40 g Finn Crisp.

Am reusit sa ajung si la sala in Constanta. Din pacate, mentalitatea instructorilor de provincie lasa de dorit mult, la fel ca si profesionalismul lor.

Mi-am facut antrenamentul pentru spate si biceps. Sau, mai bine zis, asta a fost planul. Nu am apucat bine sa imi fac incalzirea ca a venit la mine un individ care era instructor sa imi explice ca trebuie sa alerg pe banda. Prima data l-am ignorat. A insistat, iar eu i-am spus ca stiu ce antrenament trebuie sa fac si ca ii multumesc pentru ajutor, dar ma descurc. In mod normal, cred ca oricine ar fi inteles aluzia. Ei bine, nu, individul a continuat sa imi spuna ca tractiunile trebuie facute la ceafa si ca femeilor nu le "sade bine" cu muschi. Pana la urma i-am zis ca sunt instructor, ca sunt o femeie nebuna care "vrea sa fie mare" si ca il rog sa ma lase sa imi termin antrenamentul. Mi-am baut shake-ul de proteine dupa antrenament in totala lui dezaprobare , ca femeile nu au nevoie de proteine si am plecat. In ciuda incidentului, am facut un antrenament bunicel de care sunt multumita.

Seara a inceput linistit cu fetele, dar incheierea a fost mai ....spectaculoasa, to say the least.

Ziua de duminica mi-am petrecut-o dormind, ca sa ma refac. La 7 pm cand am decis sa ma trezesc am mers la masa, unde am petrecut cateva ore linistite in compania unor prieteni.

Mesele de duminica au aratat in felul urmator:

masa 1: 100 g carpaccio de vita cu parmezan si ruccola, espresso dublu si un litru de apa plata
masa 2: 100 g orez basmanti si 150 g muschi de vita la gratar
masa 3: 100 g ton in apa cu aceto balsamico
masa 4: un mar mare, pe autostrada spre Bucuresti
masa 5: 70 g ton ,25 g caviar si 20 g fulgi de ovaz

Abia astept sa merg maine la sala, am realizat cat de norocoasa sunt sa merg la o sala unde nu-mi zice nimeni sa nu beau "proteine d'alea" si ganterele cresc din 2 in 2 kg....Nu ma mira, in conditiile astea, ca femeile sunt reticente sa mearga la sala.

Niciun comentariu: