24 iul. 2007

Revenind cu picioarele pe pamant...

Azi am reusit sa ajung si la sala pentru un antrenament. Norocul meu a fost ca am terminat la timp: a fost o pana de curent care a durat 2 ore. Ulterior si la GetFit Gym a cazut alimentarea electrica.

Mesele de azi:
masa 1: 70 g ton , 25 g caviar si 20 g fulgi de ovaz, ceai verde cu menta si cafea rece
masa2: 150 g muschi de vita cu 100 g orez thay rosu integral
masa 3: 150 g muschi de vita cu 150 g orez thay integral
masa 4: shake de proteine
masa 5: vinete la gratar 4 felii, 2 ciuperci la gratar, 3 linguri patrunjel cu 4 linguri iaurt si usturoi, 150 g struguri albi (pe parcursul a vreo 3 ore, nu am mancat tot odata)
masa 6: 2 cupe protein delite de ananas cu fructe de padure congelate 100 g

Antrenamentul a constituit primul meu record :
Crunch la aparat 20 kg* 6 reps (record!!!!)Ridicari de picioare din atarnat 10 kg* 10 reps (record!!!)Rasuciri de trunchi la aparat 75 kg*6 reps* 2 (record!!!)
Sper ca si maine, la picioare, sa mearga la fel de bine!

Am dormit vreo 2 oresi ceva dupa antrenamentul de azi, de la 9.30 pm la 12.00. Dupa care m-am trezit frumusel, m-am spalat pe oki si am dat o fuga la alexandra si Dorin sa ma hraneasca cu masa nr 5 . Dupa vreo 3 ore de discutii placute si reconfortante am revenit la pisica si la patul din dotare.

Termometrul din fata blocului arata la ora 3.08 am 31 de grade. Nici nu vreau sa ies din casa, am dezvoltat o relatie de lunga durata si maxima incredere cu aparatele de aer conditionat din casa.

Pe strada din fata blocului meu se sapa transee, probabil ca ne pregatim de o invazie nucleara si nu ni se spune. In intersectie la Obor aparuse un dig de pamant de 1-1.5 m inaltime, care ocupa un sens intreg de mers. Asfaltul e moale si se topeste, tocurile intra cam 1 cm in mazga denumita "asfalt". Am renuntat sa ma mai supar pe caldura si pe aglomeratie, pe praful de pe strada sau pe pisica mea care imi bea din cafea dimineata. O sa invat sa traiesc si in praf si aglomeratie. Oricum nu am de ales, asa ca de ce sa incerc sa schimb eu lumea?

Niciun comentariu: