29 iul. 2007

Carl sux

Aseara am fost la batranul Carl. Am rezistat eroic la DC Chris (man, du-te acasa, e mai bun radio deea) si apoi a inceput nebunia. Primele 10 minute am fost convinsa ca omul e intr-o dispozitie foarte proasta si ca vrea neaparat sa ne trimita acasa. Dupa inca vreo 10 minute m-am convins si am plecat. Asa ca la ora 3 ajungeam acasa.

Am stat pe balcon si am citit pe net, in sunetul usor al marii. Briza m-a ajutat sa ma relaxez dupa nebunia de la Kristal si cam atat, o sambata seara care n-a reusit nici macar sa ma enerveze

4 comentarii:

ClaireSunshine spunea...

Mai fata, tu te indopi cu shaorma si ne explici noua cum sta treaba cu aminoacidul filtrat prin zer si orzul pt gaste? Cat despre apa frantuzeasca...come on...trezeste-te! Eu nu pot sa pricep de unde atata parvenitism intr-o fiinta atat de mica...si la vorba si la port. Si iti zic asta nu din rea vointa ci pur si simplu pentru ca poate dintr-o intamplare nefericita, poate mai citesc si alti oameni blogul asta si ne faci tara de rusine :( Lumea nu se reduce la tramvaiul 21 cu care iti transporti tu boabele de linte de la obor in Colentina. Uita-te in jurul tau. Poate nu-i treaba mea, dar esti...trista, ridicola si mica...infima...te scalzi in praful bucurestean si ai impresii de mare vedeta si visezi elogii laureate...vezi ca ti-ai uitat opincile la bariera. Pe bune, wake up, grow up ! ideea cu blogul nu e rea si fiecare face ce vrea pe bucatica lui de aer...dar in momentul in care ma lovesc de experientele tale cu parfum de taxi impartit la 4 (ca 5 nu lua soferul)...ma apuca apoplexia.
In fine, evident ca nu o sa publici asta, ca deh...iti vei stirbi din stralucirea de alama(macar de ai fi auzit de conceptul de deontologie profesionala)...dar daca vrei sa stii de ce am scris toate asta, din toata inima iti stau la dispozitie. Singura scuza pe care ti-o voi accepta e ca ai 17 ani...dar nu prea cred ca e cazul...

Cori spunea...

dear miss sunshine,

nu am nici impresii de mare vedeta, nici nu am nimic cu nimeni. traiesc in bucuresti pentru ca aleg uneori sa fac asta, nu merg cu tramvaiul din principiu, prefer sa merg pe jos. nu visez elogii si nu scriu ca sama placa lumea, dovada ca ti-am publicat commentul. nu tin sa stralucesc in ochii nimanui, cu alama sau nu,pentru ca in general nu ma intereseaza ce zic altii.
mananc si shaorma si nu vad care este problema ta cu mine si viata mea....nu te obliga nimeni sa-mi citesti blogul, sa ma placi sau sa ma dispretuiesti, pentru ca in economia vietii mele pur si simplu nu contezi. ma bucur insa ca eu contez suficient de mult cat sa te inregistrezi pe blogger strict ca sa ma critici, daca tot ai o problema cu rezidenta mea pe sos colentina.

ClaireSunshine spunea...

Draga Cori,
Apreciez interventia ta mai mult decat eleganta, ai face bine sa aplici putin din ea si in jurnalul tau electronic...singura chestie care sare efectiv in ochi este modul in care bravezi cu chestiile pe care le mananci sau bei, sau pur si simplu ceea ce faci, chestii despre care ai tu impresia ca altii nu au auzit si ni se pare deosebit de COOOOOL. Am cunoscut oameni de reala valoare...cu bani la care probabil eu nici nu pot sa visez, cu mult mai multa modestie si eleganta in modul in care isi trateaza semenii. Cat despre asta cu nu ma placi nu-mi citi blogul, e bullshit...involuntar iti cad in mana niste chestii si nu sunt genul care sa spun : "traiesc in bucuresti si lucrurile nu se schimba, de ce m-as apuca sa le schimb eu". Ma implic in tot ceea ce ma afecteaza. Iar tu m-ai afectat ieri. Atat. Am avut impresia ca spunandu-ti asta pot sa schimb macar o parte infinitezimala din constiinta colectiva din Bucuresti, cu toate ca nu mai locuiesc de mult in tara, si mi-ar placea sa vin acasa si sa vad ca aerul s-a mai schimbat si oamenii nu mai sunt atat de prinsi in maretia lor personala ca sa mai faca ceva si pt ce e in jurul lor.

Cori spunea...

Dupa cum am spus, scriu pe blogul meu exact ce cred de cuviinta. Poate nu am cea mai interesanta viata, dar e a mea si nu scriu ca sa ma aplaude lumea la scena deschisa sau ca sa imi ridice vreo statuie.

Iar despre faptul ca tu nu mai locuiesti de mult in bucuresti...well, my dear, ai face bine sa iti schimbi Ip-ul, ca e mai romanesc decat prevede legea. Asa ca lasa-ma tu cu bullshit-urile si, dupa cum spuneam...nu-mi mai citi blogul.