17 mai 2010

Mic ghid de supravietuire in dressing

Acum cativa ani, pe cand eram mica si impresionabila, visam sa am atat de multe haine incat sa ma pot imbraca in fiecare zi altfel. Si, desigur, pantofi cat sa pot purta in fiecare zi alta pereche. In fine, intre timp am reusit sa colectionez un numar substantial de pantofi si unul si mai si de haine.

Acum, de ceva vreme, am decis ca e cazul sa le si port si, cum sunt in plin proces de a deveni mai feminina, am decis sa organizez si acest aspect al vietii mele.


Inainte era un soi de aventura. Ma trezeam la timp, ma pregateam sa alerg pe scari cu cafeaua in mana, plina de entuziastm si ....ajungeam in dressing, in fata umeraselor si ma uitam cu o privire tampa si confuza la hainele care nu-mi spuneau nimic. Basca....mi se parea atat de mare efortul de a ma incotzopeni in vreo pereche de pantofi, cand ugg-ii erau atat de confortabili si treningul atat de moale si cald... Asa ca esuam lamentabil, spunandu-mi, mai ceva ca Scarlett O'Hara, ca si maine este o zi si ca o sa ma gandesc la cum ma imbrac de maine. Si coboram tacticos spre stirile de dimineata, cu cafeaua in mana si cizmele pufoase si moi in picioare.

Asta pana cand am realizat ca aveam haine cumparate de cateva luni bune si carora nu le rupsesem nici macar eticheta. Am inceput sa fac un mic si anonim sondaj de opinie la sala, sa vad care e treaba cu fetele. Unele se trezesc cu 3 ore inainte ca sa isi faca parul, sa se machieze si sa se hotarasca in ce se imbrac, dar eu sunt incapabila de acest efort. Pur si simplu imi place sa dorm. As visa sa ma trezesc direct din pat in locul in care am treaba, dar din pacate nu merge asa...Deci mi-am propus sa imi pregatesc de seara hainele pe care urmeaza sa le port a doua zi si sa ignor complet orice tentativa de lene. Sau de creativitate, caci in cateva randuri mi s-a parut ca am idei mai bune dimineata, lucru in totalitate fals. Deci seara, cu creierul limpede si agenda in mana, imi aleg hainele, pantofii si bijuurile, imi pregatesc geanta (asta am invatat-o in timp, cand am realizat csa de fiecare data uitam cate ceva acasa) si mi le asez frumos pentru ca a doua zi de dimineata sa nu trebuiasca sa gandesc prea mult.


Cand totusi chiar nu am chef sa ma impopotzonez la prima ora - mai ales in zilele in care merg la sala la 8 -  imi iau frumos hainele intr-o sacosa de carton, impreuna cu pantofii si lenjeria de corp si, dupa ce termin cu sportul, dusul si masajul de rigoare, ma echipez si sunt in forma toata ziua.

Pentru ca nu credeam sa ajung sa spun asta, dar imi place mai mult de mine de cand ma imbrac frumos si sunt mai atenta la detalii.

Besides, daca reusesc vreodata sa fac si micul dejun inainte de a pleca de acasa, cred ca imi ridic statuie singura...

Niciun comentariu: