24 ian. 2010

Curry galben cu muschi de vita

Mie imi place mancarea usor picanta, cu o aroma proaspata si persistenta. Si cum nu am gasit in Bucuresti (inca) un restaurant Thai in care sa nu regasesc vegeta in preparate, am inceput sa gatesc acasa. Curry-ul de vita preparat cu curry galben este o alegere buna pentru cei care prefera sa nu manance foarte iute, iar eu il fac de fiecare data cu muschi de vita pentru ca e mai fraged.



Reteta e foarte simpla . Se pune la rumenit in tigaie muschiul de vita taiat bucatele (cam 250 de g pentru 2 persoane), apoi se adauga curry-ul galben. Am gasit la MegaImage Dorobanti conserve de curry care nu contin decat ingredientele traditionale si nu sunt facute pe baza de uleiuri vegetale hidrogenate. Pentru doua persoane a fost suficienta o conserva de sos. Asadar, peste carnea de vita se adauga sosul si se lasa sa fiarba la foc mic. Se serveste cu garnitura de taietei de orez, orez sau gol. Eu il prefer gol, pentru ca in general am o dieta saraca in carbohidrati.

Pofta buna!

Niciun comentariu: