10 ian. 2010

Asa, de inceput de an

Cica a venit si ianuarie si cica ar trebui sa fiu plina de optimism ca a trecut solstitiul de iarna si cica asta favorizeaza noile proiecte. Si cautand eu asa noi proiecte, ma confrunt probabil cu o depresie post-vacanta. De parca PMS-ul, postMS-ul si in general toanele si mini-depresiile din restul lunii nu erau suficient ....

In fine, ca de obicei cand ma apuca amocul si imi vine sa ma mut in Thailanda sau oricum in vreo tara calda cu plaje si mare si economie in dezvoltare - ma apuc de munca. Adica asa, compulsiv.

Deci dupa ce mi-am sortat cele 200 de perechi de ciorapi pe culori, texturi si modele si le-am si invelit in pungute mici , am continuat cu revistele care acum sunt asezate cronologic, pe categorii si in final am decis sa ma ocup mai serios de site-uri, trafic and all.

Asa ca ma apuc eu sa vaz la ce raspunde blogul meu, sperand la chestii gen viata sanatoasa, mancare bio si retete. In fine, plina de speranta vad ca cineva cauta insistent chestii legate de epilarea anala. Uneori si la barbati. Bun, imaginea mea despre minunatul blog se duce dracu' in no time. Si ma intreb acum, melancolic, ce e asa interesant la epilarea anala incat sa cauti insitent pe goagal chestii despre asta. Adica e vreun fetish, ceva? Vreo tehnica despre care eu nu stiu, zau daca am vreo vaga idee .

4 comentarii:

radu_o spunea...

Eu zic ca depinde si din ce parte a epilarii analizezi chestia :)

nicoletta spunea...

La multi ani cu sanatate si fericire iti doresc, cu drag, in zi aniversara!

Sunshine83 spunea...

flicie

Sunshine83 spunea...

La multi ani!