14 nov. 2009

Educatie a la Baselu'

E primul an in care urmăresc dezbaterile politice de la noi. Asa cum am spus mai de mult, simt ca trebuie sa ne implicam noi, cei tineri, cei care au mers la scoala si cei care au învăţat câte ceva. Nu pretind ca înţeleg jocurile politice, dar azi am auzit ca educatia ar trebui sa se bazeze pe Google, ca oricum acolo se găsesc toate informaţiile pe care le predau profesorii.

Provin dintr-o familie de profesori si am înţeles din timp ce înseamnă o baza solida a educaţiei in viaţa .

Si dacă zilnic folosesc Google, o fac pentru ca şcoala m-a învăţat sa filtrez informaţiile, sa am propria mea validare.

Voi merge la vot . Cred ca singura posibilitate convenabila pentru viitor este ca publicul educat si informat sa facă efortul de a merge sa îşi exprime optiunea prin vot.

Niciun comentariu: