18 aug. 2009

El Capitan la Snagov

In weekend am mers la o plimbare prin Snagov. Asa ca in afara de plimbarica in sine, ne-am oprit si pe la El Capitan, carciuma de pe malul lacului. Nu mai fusesem acolo de ceva vreme, dar nu m-a surprins prea tare sa constat ca nu s-a schimbat prea mult.

Stiam ca au schimbat bucatarul, astfel ca meniul aduce izbitor de mult cu cel vechi de la Grandeur. Mancarea a fost buna, dar nu fenomenal de buna. Am ales crema de legume si pui de Mihailesti, un fel de pui la cuptor cu tot felul de condimente.

Ce m-a amuzat cel mai tare la acest loc e atmosfera de "self made man" care pluteste. Fete tinere, foarte coafate, machiate complet la ora 4 pm. Domni imbracati lejer in tricouri LaMartina si Paul&Shark, cu ceasuri mult prea mari de aur.

Desi nu am nimic de reprosat mancarii, atmosfera m-a descurajat sa mai programez vreo vizita la ei.

2 comentarii:

radu_o spunea...

Inteleg ca localul a fost luat de Pepe (cel original - The Office, nu lautarul zavorancei). De aici si rebrtenduirea, nu?

Cori spunea...

Habar n'am...cine ce are, pe mine ma interesa la momentul acela mancarea si atmosfera:)