2 sept. 2008

Din lista de dorinte pentru vara asta

Stateam sa ma gandesc cat din ceea ce am visat sa fac vara asta am reusit..... sa le iau pe rand, punct cu punct :

sa merg noaptea la mare - CHECK

sa cresc - CHECK

sa cunosc lume cat mai interesanta, cat mai diversa -CHECK

sa termin examenele la facultate - CHECK

sa imi mai iau o pereche de sarwell de la Paris, pe aceia pistache pe care i-am ratat data trecuta - AM UITAT DE EI.....

tot la capitolul asta, sa mananc Profiteroles la Cafe de la Paix - SE PUN MACARONS LA LADUREE? .... :D

sa ajung la munte de vreo 3 ori - CHECK

sa imi fac o rochie frumoasa pentru nunta la care voi fi domnisoara de onoare - CHECK, CATA MODESTIE:D

sa imi eficientizez munca, m-am cam saturat sa plec la ore tarzii de la birou - AM EFICIENTIZAT-O PANA NU AM MAI MUNCIT NIMIC, ASA CA....CHECK :D

sa imi pun lustra la dormitor si sa imi iau rafturi pentru carti - N-AM REUSIT, DAR TOT MI-AM MAI LUAT CARTI, CHIAR SI FARA RAFTURI

sa nu ma ard la soare - CHECK

sa ajung la pace cu mine - CHECK

sa visez frumos si sa descopar ca visele pot deveni fapte - CHECK

sa continui sa imi fac unghii ascutite si rosii - CHECK

sa imi las parul sa creasca - CHECK

sa gasesc sandalele romane vintage, pictate manual, pe care le-am dus la ai mei - AM UITAT DE ELE, LA NAIBA!

sa mananc fructe de mare in cel mai bun loc de pe planeta - N-AM GASIT ACEL LOC, DAR CU SIGURANTA AM FACUT UN PUI DE TOXIINFECTIE DE LA FRUCTELE DE MAREA NEAGRA LOLZ

sa fie liniste in capul meu - DIN CAND IN CAND, CHECK

sa vad un rasarit la balcic si un apus la ocean - PE JUMATATE, AM AJUNS LA BALCIC, DAR NU ERA CHIAR RASARIT. SA NU MANII UNIVERSUL, CHECK 50%


The simple joys of life, up on cloud number nine :) - ACOLO SUNT LOLZ

E fun, nu credeam ca am reusit sa fac atat de multe vise sa devina reale....e frumos aici la mine, pe cloud no 9 :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai crescut? cummm?
zi, zi spune tot! :)

Gaelex spunea...

Eu oboseam doar scriind lista :P