6 iun. 2008

Salata de vara, a la francaise

Asta seara ne-am intors de la Craiova. A urmat o cursa nebuna spre Otopeni, apoi in sfarsit acasa. Ca sa imi laud iubitul, va pot spune ca am trait imposibilul: 40 de minute de la intrarea in Militari pana la plecari internationale, la ora 19.00 vineri seara, in Bucuresti.

Ca sa ne relaxam, am deschis o sticla de vin alb, sec. My new favourite, il recomand cu incredere!




















Merge de minune cu salate de vara, asa ca am pregatit una foarte simpla si gustoasa.

Se taie marunt o jumatate de salata iceberg proaspata.
















Se toaca 3 fire de ceapa














Se feliaza sferturi 10-15 rosii cherry















Se adauga porumb dulce (blasfemie, dar e bun cateodata....cu masura si numai din cand in cand)















Se condimenteaza cu capere
















Se adauga vin alb sec, ulei cu ardei iute , ulei de porumb, otet de stafide, zeama de la o lime, oregano.

Se serveste la o cina linistita, alaturi de prieteni sau persoana iubita, cu un strop de fericire si rabdare, unul de intelegere si unul de pasiune.

ENjoy!

Niciun comentariu: