29 iun. 2008

Alte lucruri de facut vara asta

In afara de activitati deosebit de placute si usor frivole, vara asta am in plan si lucruri mai serioase. Mai multe despre program aici










Tot pentru vara va recomand cursurile de dans ale lui Mihai Petre si ale Elwirei Duda. Cei doi sunt un cuplu senzational si niste profesionisti cu adevarat speciali. Pentru programul cursurilor, puteti suna la Tel. 0721.689.223

Ar mai fi meditatii la franceza cu o fata deosebita, tanara si desteapta, care a reusit in doar doua sedinte sa ma faca sa vorbesc rezonabil o franceza moderna, cu termeni de actualitate. Pentru contact, 0766 104 865 Anca

Mai adaug la lista de preocupari intelectuale teancul de carti pregatit in dormitor pentru citit, despre coaching si terapie, despre povesti de dragoste si bune maniere, carti frumoase pentru o viata frumoasa.

Tot vara asta ma inscriu la a doua facultate .

Mai am doua proiecte de suflet, o revista frumoasa cu care am inceput sa colaborez si un loc special la care am inceput sa lucrez. Sunt proiecte de suflet, la care ma gandesc exact ca la copiii mei si care sper sa creasca frumos.

E vremea pentru vise transformate in realitate, pentru zambete si sport, pentru frumusete si sanatate....suna bine

3 comentarii:

Andreea Vasile spunea...

Uhm. Ce legatura ai cu ESTUDIA vara asta? Intreb pentru ca am aplicat, iar in august sunt in tabara :-)

Cori spunea...

Pai inseamna ca ne vedem acolo!

Andreea Vasile spunea...

Haha! Asta chiar e tare...classmates...Ce ma bucur :-)))