25 mar. 2008

Soft de organizare

Azi am aflat despre mine ce persoana geniala, minunata, senzationala, cu totul speciala si extraordinara sunt. Nu ca mai era nevoie, dar m-a bucurat sa aflu ca si altii sunt de aceeasi parere ca si mine.

 

Si afland eu ce minune a lumii sunt, am decis ca e cazul sa ma organizez. Ca deh, ca orice persoana extraordinara sunt si foarte ocupata si trebuie sa am si o agenda. Noroc cu Iphone-ul, ca altfel nu stiu ce ma faceam si cum imi organizam agenda si asa incarcata. Am descoperit ca imi poate reaminti sa imi cumpar pasta de dinti, mancare la pisici si chiar sa sun lumea pe care trebuie sa o sun. Deja ma simt in siguranta cand stiu ca nu mai trebuie sa imi screm mintea sa tin minte ceva, ca am memoria la purtator cu mine.

Bun, si daca uit sa scriu in agenda, ce naiba fac?

Un comentariu:

Lucian spunea...

interesant, mai vin :)