27 mar. 2008

Quit smoking

Pe vremea cand eram eu in generala, cel mai cool lucru care se putea intampla era sa duhnesti a tutun de la o posta. Daca aveai coaie si fumai in curtea scolii deja erai mai tare ca oricine. Culmea coaielor era sa fumezi in clasa.



Ca sa zic asa, been there, done that. De unde putem deduce ca eram cool de mica, nu ca altii ...

Lasand asta la o parte, din clasele de generala am ramas cu obiceiul de a fuma zdravan, timp de vreo 10 ani . Intre timp, am renuntat la acest obicei. Fara tam-tam, fara psiholog si sindrom de abstinenta, eram la Toronto si aia nu te lasau sa fumezi decat in aer liber. La -40 de grade si 13 CAD pachetul de tigari, am decis ca nu merita sa dau 40 de dolari pe zi si sa mai deger si ca o idioata in fata unui cos de gunoi pe strada. Asa ca nu m-am dat de ceasul mortii in nici un fel ca sa ma las, din simplul motiv ca era mai comod sa nu fumez.

Aflu acum ca e o moda sa te lasi de fumat. Cu terapie, grup de suport, flipchart, nicorette, plasturi, voodoo si acupunctura. Fratilor, da de vointa ati auzit? Nu mai duci tigara in bot, gat de greu e???

Niciun comentariu: