28 mar. 2008

Masa de pranz

De cele mai multe ori micul dejun inseamna o cafea mare bauta la volan si o mana de alune mancata la urmatorul semafor. Nu-mi place sa mananc dimineata, de mica. Intre zece telefoane si mailuri, unul-doi clienti si vreo intalnire nici nu-mi arde de mancat.



Observ insa ca pe la pranz se calmeaza treaba. Asa ca am decis sa ma bucur de pauza de masa in liniste. O ora de liniste la un capucino, espresso dublu daca e cazul si cateodata o prietena.

Imi place sa ma uit la oamenii de pe strada, sa vad totul ca un spectator. Asa cum ma si simt, de multe ori.

Imi place .

4 comentarii:

RainBlue spunea...

si in poza nu ne spui despre ce e vorba?

Cori spunea...

Valdostana de pui

RainBlue spunea...

mersi...poate postezi intr-o zi si reteta te rog...am cautat-o pe net dar as prefera reteta in varianta ta...numai bine!

Cori spunea...

Din pacate, reteta nu o stiu, am comandat la un restaurant. In principiu contine piept de pui, moarella, bacon si ulei de masline.