14 feb. 2008

Si inca o sedinta foto

Azi am experimentat postura de fitness model, in noua colectie Lotto.



Nu am mai purtat Lotto pana acum, dar am fost incantata de calitatea materialelor.



Mi-as fi dorit croieli mai indraznete, mai speciale, dar nu cred ca orice firma isi permite un design nonconformist. Italienii merg pe functionalitatea clasica.



Ca de obicei, am colaborat foarte bine cu Anca Bejan. Si baiatul care m-a pozat e simpatic si intelegator, mai ales ca a durat ceva pana am decis ce haine alegem :)

Deh, femeile...

9 comentarii:

Alia spunea...

wooow freza noua! looking good!

Gaelex spunea...

Arata diferit, nu bine.
Mai important, unde sunt muschii aia pe care i-am vazut in articolul din FHM?

Cori spunea...

Sub haine
:)

Victor spunea...

super. inca un lucru de adaugat la CV, inca un photo shoot. tu, cristi si echipa GETFIT chiar faceti ceva pentru lumea fitness-ului din tarisoara asta a noastra. eu cred ca va trebuie mai multa reclama. merita sa investiti in asa ceva, pentru ca faceti un lucru bun. si cum pe aici pe la noi ignoranta si nepasarea troneaza...mai luminati si voi lumea din cand in cand :)

keep up the good work, cori. ;)

radu_o spunea...

chiar ca mi se pare o diferenta mare intre tine in pozele de aici si tine in pozele din fhm :)

Cori spunea...

Fiecare imagine este o fateta a personalitatii mele. M-as plictisi teribil sa arat la fel timp de 10 ani, sa vorbesc la fel sau sa ma agat de aceeasi imagine...conteaza ceea ce e dincolo de pletele blonde sau nu, dincolo de muschi sau nu

radu_o spunea...

:) nu spuneam ca e ceva in neregula, doar ca e mare diferentza.
stii ce ma intriga insa? am vizitat pagina GetFit si m-a surprins anuntul "exclusiv pentru femei". de ce? daca vreau sa fac si eu Pilates imi ramine doar varianta Euphoria?

Cori spunea...

...sau sedintele particulare :)

radu_o spunea...

:) ok, desi e mult mai aiurea decit la sala. cu cine?