2 ian. 2008

New Year's Eve resolution

Am inceput anul nou in liniste, aproape fara sa simt revelionul. M-am culcat la 2 am, fara vreo panica sau vreo frustrare. Poate pentru prima data in viata nu m-am propus lucruri marete pentru anul nou. Mi-am respectat dieta cu zambetul pe buze, dupa "distractia" de Craciun. Si mi-am promis cateva lucruri, eu pentru mine, in liniste si tihna. Fara sa ma mai raportez la altii. Mi-am propus sa incerc sa fiu mai calma, mai atenta la ceea ce simt, mai atenta la cei din jurul meu. Sa imi sun bunicii macar saptamanal si sa ii vizitez macar o data la 3 luni. Sa fiu odihnita si relaxata, indiferent de circumstante. Sa imi termin primele doua capitole din lucrarea de licenta pana pe 8 ianuarie, sa mananc mancare sanatoasa, sa incep sa alerg.
Sa merg inainte, mai repede, mai mult.

Un comentariu:

Ruka spunea...

hihi. foarte similare planuri. sa imi scriu licenta, sa ma apuc de miscare, sala, sa slabesc, sa imi gasesc un job foarte fain si sa iubesc tare de tot :)
o capricoarna de la cluj