6 dec. 2007

am aflat azi noapte ca mos nicolae a murit

am aflat stupid si sec ca mos nicolae am murit. mi-a spus un ursulet de plus, incarcat de amar si ciuda. si l-am primit cu drag si cu inima plina, dar am coborat cu picioarele pe pamant cand am aflat ce "bagaj" purta ursuletul.

nu, merci! pentru mine mos nicolae, mos craciun sau cum dumnezeu vrei sa-i spui exista. nu sunt eu cea mai buna, nici cea mai rea. dar merit ca, in rarele ocazii cand primesc un cadou, sa il primesc dat din suflet, cu drag si bucurie, nu cu cacat.

cristim.menshealth.ro, locul unde este povestea ursuletului

2 comentarii:

Alia spunea...

:(
mosul exista daca noi credem in el si e frumos sa credem... altfel devenim prea repede oameni mari si mai avem destul timp pentru asta.

Unknown spunea...

Uite un cadou muzical ca tot iti place Callas, sa-ti mai treaca supararea cu Mos Nicolae. Enjoy!

http://youtube.com/watch?v=A60tQ--67MY&feature=related