19 nov. 2007

VREAU LA LONDRA!!!

Gata, am decis- m-am saturat de balti, de namolul din bucuresti, de mizeria de pe strazi si de oamenii crispati! Vreau inapoi la Londra. Nu m-ar deranja nici Parisul sau orice alta capitala europeana in afara de cea a Italiei. Dar imi vine sa-mi strang bagajele si sa ma duc unde vad cu okii. Din pacate, asemenea Andrei, deschid ochii in fiecare dimineata si vad acelasi oras trist si murdar. Ma intreb insa de ce nu putem face nimic sa schimbam situatia asta, de ce ne complacem in povestea asta?

Se planteaza copaci, dar tot in sectorul 1. Oricum, e un inceput

10 comentarii:

giulikkk spunea...

despre londra numai de bine...desi gandeste inainte de planuri idealistice: ce prieteni vei avea, pe cone vei suna, cine te va cotrobai zilnic, CUI ii va pasa de tine in orice alt loc???Parisul este o tarta cu agrise, acra si dulceaga pe din-afara, si pe dinauntru cam expirata, si, pe masura ce-o consumi, iti strepezeste iremediabil dintii...ce de ierni petrecute prin publiciteul local, dce de metrouri bondate la 7h30 , ce de arome adormitoare de sperme netratate si transpiratii de bistrot pe sub parfumurile care mia de care, ce de nervi si lecttii pentru cei din lumea a zecea care cica eram eu, la job...desi eram frantuzoaica de hat, din moshi stramoshi, mai mult decat arabetii in mini morris, publicitari pe val, care imi explicau mie cica abc-ul.....Loc adevart cred eu c-ar fi la Nord. Civilization, fara cuvinte. Totala. Omul integru de la Nord, in comprabil cu cutra franceza, ori refulatii perversi pe micro-climat de la London and co.
Iar despre mossieur bucurenci...nici nu ma chinui sa-i scriu numele cu majuscula..pentru ca este fake-ul cel mai rotunjit din media romaneasca...ce uita ele ste ca un trecut de genul pe care il are la ghiozdan nu se poate sterge cu buretele, si mai devreme sau mai tarziu va irumpe...si mai este si cel mai UNFIT barbat tanar al planetei: pe controlate si pe luate, fine septembrie la nudism la vama veche...problema este alta: unde sunt barbatii de alta-data? adica superbii aia intregi care-ti taiau rasuflarea si visai 15 ani doar la cum isi tin tigara si cum isi folosesc batista? eheheheiiii....

Cori spunea...

Barbatii aia la care visai cu ochii deshisi s-au dus draului e mult...le-au crescut burti, afaceri si "gipane", s-au blazat si s-au banalizat iremediabil.

Nu cred sa mai existe vreunul care sa te copleseasca intr-adevar, sa te faca sa simti ca nu mai exista nimic altceva in afara de persoana lui, de momentul prezent.

As vrea sa gasesc acel barbat care sa ma faca sa ma simt fragila, femeie pierduta in bratele lui, sa ma duca la Paris la prima intalnire, sa imi aduca trandafiri rosii si sa bea elegant un pahar de vin seara la cina, un barbat care sa stie sa rasfete si sa se lase rasfatat, un barbat caruia sa-i pun lumea la picioare.

Motiv pentru care traiesc cu doua pisici, ii detest pe labarii astia tristi cu aere de macho si sper sa apara pana la urma unul care sa fie barbat.

giulikkk spunea...

ca sa te duca la paris sis a-ti ofere vin rosu de clasa tot e nevoie de malai...in romanika majoritatea care au malai, au si burti si jipane...desi nu toti jipanishtii au burti...poblema aici insa cred ca vine din CUM sunt educati barbatii, recte baietii, de mame...la genul "ia mama si consuma orice fata ca tu le meriti pe toate, tu esti sublim, esti alephul,lcu tine incepe si se termina lumea...si ce lasi in urma nu are importanta...tu sa fii sanatos!'...astfel precum si majoritatea fetelor la noi sunt educate tot de catre mame(le): " lasa fata mamii ca tu esti PERFECTA, cea mai frumoasha dupe glob, meriti numai imparati si miliardari gentlemani, tu orienteza-te unde se dau mai multe vuitoane pe metru patrat, acolo e de tine, la blana de tigru bengalez pe pereti'..VOMA!!!!!!!!!!!! Solutia? Keep looking! Nu, barbatii misto, adevaratii, fie au murit orin anii '50 ca erau aia Rock Hudson (homar), cary Grant (impotent)., Clark Gable (sex addict), fie cei la care m-as uita eu, adica un 45-48 sunt la a doua, vezi a treia casatorie, si departe, sau singuratici forever, din ce in ce mai inchisi, aporape de ERMETIC, pentru alte pasiuni decat cele pentru ei-insisi...sau, precum acum una luna, unul dintre putinii barbati mega misto, 46 batuti, gasit bucati intr-o ghena de bloc in cartier marginash de Constanta.....Trebuie totusi sperat!!!!!!!!!!

Cori spunea...

Mama, nu-mi mai spune lururi din astea ca ma sinucid ritualic pe altarul castitatii :) sau nu, ca am cam pierdut trenul asta ....

tre sa fie unul bun, barbat citadin, care sa faca sport, sa aiba bani cat sa traiasca frumos, sa NU aiba gipan, ci o masina functionala si neaparat nepoluanta, sa nu poarte versacele pe tricoul cu burta ci mai degraba fatface si comme des garcons, sa miroasa a parfum discret si sa manance echilibrat si sanatos.

sa ma invite la restaurant si sa-mi tina haina cand vreau sa ma imbrac, sa-mi deschida usa la masina si sa aiba decenta sa mai citeasca si cate o carte din cand in cand.

Sa stie sa converseze la un ceai, sa ne plimbam prin parc si sa fie frumos, sa ma duca la o expozitie de arta contemporana sau la o petrecere faina la un club fara fitze.

sa fie hetero, sa ma insele cu discretie daca o face, sa nu se creada perfect dar sa vrea sa fie bun.

Da, ai dreptate, e de sperat :)

Diaan spunea...

pentru fiecare manelist exista cate o femeie pe masura. si pentru fiecare baiat "educat" aceeasi poveste. asa ca, mai important este sa fim exigenti cu noi insine decat sa ne consumam energia altfel. deci, speranta exista :)

MM spunea...

si tu ce ii oferi? ca vad ca cerinte ai destule ;))

Anonim spunea...

Eu am gasit unu` care sa-mi deschida usa la masina, unu` care stia sa converseze la ceai, altu` care sa mai citeasca din cand in cand una sau mai multe carti, altu` care sa-mi puna sireturile la sandalele alea negre si...la naiba! Eu chiar as putea sa ma sinucid pe altarul castitatii...

Cori spunea...

@m

exact ceea ce ii cer

MM spunea...

pei mi-e ca il ai deja...

Cori spunea...

pei crezi ca daca il aveam mai scriam pe blog? nu ma pierdeam in el pana acum? nu imi storceam creierii sa ii spun in cat mai multe feluri cat il iubesc, cat ii sunt de recunoscatoare ca exista? Nu crezi ca daca aveam asemenea barbat langa mine nu eram deja in varful lumii de fericire, multumind sortii ca am asemenea noroc si ingaduindu-mi sa ma ciupesc sa ma conving ca e adevarat?