14 oct. 2007

Sambata seara, back on track



Asta seara am mers sa mancam la FITO CAFE, o cafenea pe Floreasca. In ad-ul de pe net aparea drept locul potrivit sa mananci salate fitness si diverse preparate naturale, intr-o atmosfera "green, organic" si alte asemenea. Am ajuns la 2 minute dupa incheierea meciului si cand am cerut o masa in zona de nefumatori ni s-a spus ca nu exista asa ceva, ca se fumeaza peste tot. Deh, fit....

Limonada mea si milkshake-ul Andrei au fost bune, in ciuda fumului din cafenea...




Salata Andrei- Cesar's cu pui si anchois, cu un "twist" atragator...





Eu si salata "FITness", cu pui, salata verde, andive, pastarnac si piept de pui. Buna, de ce sa fiu carcotasa....ar fi mers ceva mai mult de 50 de g de pui, e drept, dar per total a mers.

Toata distractia ne-a costat 100 ron cu tot cu spaga, cam mult pentru doua salate si doua bauturi. Daca ar fi fost un loc in care nu se fuma, as fi tacut din gura, dar asa...... Un plus pentru muzica faina si atentia personalului, desi la 11.30 au inchis muzica si s-au asezat cu totii la bar, sugerandu-ne ca e vremea sa ne caram....

Niciun comentariu: