3 oct. 2007




La sala, intre doua clase de Pilates si un articol despre mine....vai, vai, devin glam....terapie NLP, mailuri catre PR, interviuri si clase- ce sa mai, devin vedeta hahhahaha
Cel mai important lucru pe care l-am invatat anul asta: sa nu ma iau prea tare in serios. Dincolo de toate mastile astea, tot eu sunt. Aceeasi, mereu in schimbare :)

Un comentariu:

adrian spunea...

interesante informatiile expuse mai sus, multumim! :)
Ca tot a venit vorba de nlp, eu am facut un curs foarte misto la Extreme Training cu trainerul Dan Lambescu, pe Dezoltare Personala cu NLP. Am fost super multumit. Am vazut acum ca au mai lansat ceva pe Strategie si Persuasiune (cu NLP). Probabil o sa merg si la asta. Vi-l recomand. Pentru cei interesati gasiti detaliile aici:
http://www.traininguri.ro/?section=106