11 sept. 2007

Orgoliul meu de fashionista a suferit atingeri grave


In primavara, cand am venit din Toronto, m-am oprit pentru o jumatate de zi in Londra.
Cum nu aveam altceva de facut, zic...Miss, hai la shopping. Zis si facut.

Cum la vremea aceea eram cu Mr Big in varianta personala, ii achizitionez cateva perechi de haine care mai de care mai funky, frumoase si deosebite... bun, ajung si la FatFace, unde tocmai se desfasura un preview al colectiei de toamna, de unde ii iau o pereche de pantaloni reiati, gri, in tendinte si toate cele. Intrucat Mr Big are o noua relatie in prezent, actuala s-a simtit obligata sa sublinieze ca nu se mai poarta raiat de vreo 3 ani. Moment in care ego-ul meu ajunge la cer, cu viteza impresionanta. Nu numai ca-mi critica stilul, ca-mi critica fostul iubit ci si faptul ca ne doare sa auzim astfel de vorbe...bine ca se poarta blugii stramti cu maieu negru si tocuri:))

Ba pardon, s-avem iertare, miss....http://www.fatface.com/bin/venda?ex=co_wizr-productgrid&bsref=fatface&step=shopcartmulti&invt=17724&ordercol=alphanu&layout=productdetail

6 comentarii:

Andra Ilias spunea...

asa te vreau, blonda mea preferata!

Cori spunea...

Era inevitabil, blonda mea senzuala, fantastica, desteapta si devreme acasa...nu puteam sa continui sirul de depresii, astenii si nervi.
Power from within!

MM spunea...

io cred ca tu te folosesti de blog, sa "comunici" cu fostul tau priete, si sa o ataci pe actuala. este?

Cori spunea...

Nu am de ce sa o atac pe "actuala", sau sa comunic cu fostul. Cu el ma vad in fiecare zi, iar ea nu ma intereseaza. Sper sa stie sa-l faca fericit si atat. Mai mult...ca sa citez o poveste mai veche, eu am fost unde e ea, ea nu va fi acolo unde am fost eu

MM spunea...

sau eu... :D

Cori spunea...

Locul fiecaruia in viata oamenilor...asta e o poveste complicata. "lucreaza" toate proiectiile, introiectiile si pattern-urile noastre.

Da, lasam o urma in fiecare om cu care interactionam, one way or another.